مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین هشدار داد:

رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۳:۱۸
کد خبر: ۳۴۷۰۹۴
رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند
مهندس حق لطفی: با توجه به بارش برف در مسیرهای ارتباطی استان و لغزندگی سطح راه ها، به رانندگان ‌وسایل نقلیه توصیه می شود ضمن رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهندس حق لطفی، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین، از گستردگی حجم کولاک و برف گرفتگی در کلیه محورهای استان و ادامه عملیات امدادرسانی بدون وقفه راهداران خبر داده و گفت: به رغم اعلام مسدودی برخی راهها و لزوم استفاده از زنجیر چرخ از ساعات اولیه آغاز بارش، شاهد حضور خودروها به ویژه ماشین های سواری بدون امکانات زمستانی و زنجیر چرخ در محورها و طبعا گرفتار شدن آنها در برف هستیم.

حق لطفی در این رابطه افزود: برخی خودروها با توجه به مسدود بودن برخی مسیرها وارد محورهای فرعی شده تا از آن طریق در جاده اصلی قرار بگیرند که متاسفانه به علت وجود کولاک و برف شدید در جاده مانده و عوامل راهداری در حال امدادرسانی مدوام و انجام عملیات نجات و رهاسازی خودروها می باشند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بارش برف در مسیرهای ارتباطی استان و لغزندگی سطح راه ها، به رانندگان ‌وسایل نقلیه توصیه می شود ضمن رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات تردد کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون در محورهای تاکستان به قزوین محدوده کهک تا دولت آباد و آزاد راه قزوین–رشت و همچنین سایر محورهای اصلی و فرعی استان شاهد کولاک و برف شدید هستیم گفت: با توجه به تعداد قابل توجه خودروهای گرفتار شده در جاده ها، عملیات امدادرسانی و رهاسازی آنها بر حسب اولویت و ضرورت در حال انجام بوده و به امید خدا با یاری دستگاه های متعدد امدادرسانی جاده ای به زودی پایان خواهد یافت.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی در پایان تاکید کرد: با توجه به شدت کولاک و برف موجود در سطح محورهای مواصلاتی استان و برودت هوا از هم میهنان عزیز درخواست می کنیم تا عادی شدن شرایط جوی در مسیرها از انجام هرگونه سفر غیرضروری جدا خودداری نموده و بعد از این نیز برای سفر کلیه تجهیزات زمستانی خودروی خود را کنترل و بررسی نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز