در پایان هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور

توقف خانگی خیبر برابر صخره سختی به نام نفت مسجدسلیمان+تصاویر

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۷:۲۱:۵۹
کد خبر: ۳۴۷۴۰۸
توقف خانگی خیبر برابر صخره سختی به نام نفت مسجدسلیمان+تصاویر
در پایان هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم فوتبال خیبر خرم آباد و نفت مسجد سلیمان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، درهفته هجدهم لیگ دسته اول جام آزادگان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت.

در این دیدار خیبر سرمست از برد شیرین و پرگل هفته گذشته در سواحل بوشهر و نفت مغموم از تساوی بازی گذشته با اندیشه های تاکتیکی مربیان خود پای به مدیان گذاشتند.

در این دیدار که در یک هوای بسیار سرد و سوزناک پائیزی ودر حضور بیش از 5هزار تماشاگر خونگرم خرم آبادی برگزارشد.

خیبر با اندیشه های تاکتیکی مربیان خود سعی در کسب سه امتیاز بازی رل داشت ولی دفاع چند لایه ومنظم نفت مسجد سلیمان به همراه یک دروازبان آماده مانع از گلزنی خیبر شد.

خیبر که برای رسیدن به بالای جدول احتیاج مبرم به سه امتیاز داشت در نیمه اول بازی به مراتب بهتری را اراه کرد ولی در نیمه دوم این تیم مسجد سلیمانی بود که با اتکا بر خط دفاعی مستحکم در چند مورد با ضد حملات خطرناک دروازه خیبر را با تهدید جدی مواجه کرد. 

البته در این دیدار تبود گلزن قهار ومهاجم گلزن نفت فرشید علیزاده به دلیل سه کارته شدن کار را برای خط دفاعی ودروازبان خیبر آسان کرده بود .

خیبر هم در این دیدار مسعود ستاری ورضا حاتمی را به دلیل سه کارته شددر اختیار نداشت. در این دیدار فرزاد بهاری کاپیتان باتجربه خیبر به همراه فرشاد امامی از خیبر ورسول حسینی واتابک نمازی از نفت بازیکنان برتر میدان بودند.

 قضاوت بازی را یدالله جهانبازی بر عهده داشت و براتعلی مولوی (کمک اول) محمدرضا طالبی (کمک دوم) و عقیل جهانبازی (داور چهارم) وی را همراهی کردند؛ ناظر داوری هم عبود سنگاشکن بود.

ترکیب خیبر خرم‌آباد (سفید): محمد علی نعمتی، فرزاد بهاری، امیر منصوریان، محمد ویزواری، مصطفی عالی خانی، فرشاد امامی، علی صدرا (دقیقه 58 یاسر درویشی)، حمید گلزاری، مهدی عبدی (دقیقه 72 امین مهرزاد)، محمود قائدرحمتی و محمد پهلوان (دقیقه 87 سجاد خسروی)- سرمربی: علی نیکبخت

ترکیب نفت مسجدسلیمان (زرد): رسول حسینی، حمزه حدادی، کیومرث چراغی، اتابک نمازی، خیراله ویسی‌آرا، رامین قربانی، ستار دراجی، احمد داوودی، فرشید لک (دقیقه 77 شایان کارگر)، بهرام احمدی و مسعود کیومرثی (دقیقه 60 پژمان شاهمیری)- سرمربی: فرزاد حافظی

لحظات حساس

دقیقه 22: ضربه سهمگین امیر منصوریان به شکل خطرناکی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه 31: یک موقعیت مناسب برای قائدرحمتی به دست آمد که با دخالت مدافعین نفت به کرنر رفت، کرنر ارسالی را فرشاد امامی با ضربه سر به بیرون زد.
دقیقه 33: موقعیت تک‌به‌تک قائدرحمتی با خطای مدافع نفت به هدر رفت و داور  اتابک نمازی" بازیکن خاطی نفت را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه 36: حملات خیبر در این دقایق شدت بیشتری به خود گرفته؛ اما حرکات زیبای مصطفی عالیخانی، فرشاد امامی و حمید گلزاری حاصلی برای خیبر نداشته است.
دقیقه 40: در پشت محوطه‌ی 18 قدم نفت، خطایی توسط مدافعین این تیم روی بازیکن خیبر اتفاق افتاد که ضربه ایستگاهی محمود قائدرحمتی به صف مدافعان نفت برخورد کرد و راهی اوت شد.
دقیقه 42: بازیکنان نفت مسجدسلیمان در این دقایق صاحب یک ضربه کرنر شدند که توپ ارسالی با دخالت مدافعان خیبر به اوت رفت.

دقیقه 2+45: بازی بدون خلق موقعیت صد درصد گلانی با سوت جهانبازی در نیمه اول به پایان رسید.

*بازی در نیمه‌ی نخست از جذابیت‌های لازم برخوردار نبود، سرمای هوا کیفیت تاکتیکی هر دو تیم تأثیر گذاشته بود؛ خیبر که برخلاف چند بازی گذشته یاسر درویشی را بر روی نیمکت داشت، در این نیمه زهردار نبود و فشار سنگینی بر روی دروازه‌ی نفت وارد نکرد.

دقیقه 47: سومین کرنر نفت روانه دروازه خیبر شد که با دخالت محمد پهلوان راهی اوت شد.
دقیقه 55: نفت مسجدسلیمان که با شروع نیمه دوم بسیار روان‌تر بازی می‌کند در دقیقه 55 توسط بهرام احمدی صاحب یک موقعیت عالی شد که نتوانست از موقعیت تک‌به‌تک استفاده کند و توپش راهی اوت شد.
دقیقه 67: کرنر ارسالی یاسر درویشی به شکل خطرناکی در محوطه جریمه نفت فرود آمد، اما توپ ارسالی با دخالت مدافعان راهی اوت شد و یک موقعیت صددرصد گل‌زنی هدر رفت.
*در این دقایق تیم خیبر دست به تغییر تاکتیکی داد و حمید گلزاری برای بازی‌سازی بهتر در جمع هافبک‌ها قرار گرفت و محمود قائدرحمتی به خط حمله اضافه شد.
دقیقه 87: شایان کارگر از تیم نفت مسجدسلیمان برای ایجاد درگیری با بازیکن خیبر از داور بازی اخطار گرفت.
دقیقه 88: شوت از راه دور سجاد خسروی بازیکن تازه‌وارد خیبر به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت راهی خارج شد.
دقیقه 90: شوت محکم فرشاد امامب با واکنش تماشایی حسینی دروازبان نفت دفع شد.
دقیقه 1+90: ضربه ایستگاهی خیبر با دفع توپ توسط مدافعین نفت به خارج رفت.

بازی در پایان بدون ردوبدل شدن گلی به پایان رسید و حاصل این بازی برای هر دو تیم یک امتیاز بود.

خیبر با این تساوی در مکان پانزدهم جدول باقی مانده و نفت مسجد سلیمان با 20 امتیاز در رده‌  دوازدهم جدول قرار گرفت.

نتایج کلی هفته هجدهم؛ دوشنبه: 16 آذر
خیبر خرم‌آباد 0- نفت مسجد‌سلیمان 0
 مس رفسنجان 1 – ماشین‌سازی تبریز 1
 گل‌گهر سیرجان 2 - پارسه تهران 2
 فولاد یزد 2 – ایران‌جوان بوشهر 2
 خونه به خونه بابل 2- شهرداری اردبیل 0
پیکان تهران - مس کرمان
آلومینیوم هرمزگان 0 - نساجی مازندران 0
صنعت نفت آبادان 1 - داماش گیلان 0
آلمینیوم اراک – فجرسپاسی شیراز (به علت سرما لغو شد)
پاس همدان – گیتی‌پسند اصفهان (به علت سرما لغو شد)
 
 
 
 
 
 

هفته هجدهم لیگ 1

گزارش وعکس: سیامک کوه گرزاده
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز