استاندار خوزستان:

باید حقوق شهروندان و کاندیداها در انتخابات رعایت شود

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۴۷۵۸۳
باید حقوق شهروندان و کاندیداها در انتخابات رعایت شود
استاندار خوزستان گفت: باید حقوق شهروندان و کاندیداها در انتخابات رعایت شود و به همین منظور همایش های توجیهی عوامل اجرایی انتخابات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در همایش آموزشی، توجیهی منطقه‌ای اعضای ستاد انتخابات که با حضور اعضای ستاد انتخابات کشور، فرمانداران و بخشداران استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در اهواز برگزار شد، اظهارداشت: من و آقای مقیمی، (رییس ستاد انتخابات کشور)، انتخابات را تجربه کرده‌ ایم و به مسایل آگاه هستیم و به همین دلیل مسوولیت‌مان سنگین‌ تر می‌ شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان، ادامه داد: وظیفه ما صیانت از حقوق شهروندان و کاندیداها است و هر دو نیز حق ‌الناس هستند و باید آن‌ قدر شهامت در یک مدیر برگزارکننده انتخابات وجود داشته باشد که هر جا قرار است حقی از یک کاندیدا ضایع شود، مانع تخلف شود و در غیر اینصورت او در آن تخلف شریک است.

وی تاکید کرد: پس آموزش اعضای اجرایی انتخابات کشور، از موارد اساسی است و در غیر این صورت اتفاقات دیگری می ‌افتد، پس آموزش بر موضوعات دیگر مقدم است.

 استاندار خوزستان، خاطرنشان کرد: اگر آشفتگی باشد، نمی‌ توانیم به خوبی موضوع را جمع کنیم؛ پس باید آموزش هیات‌ های اجرایی مدنظر باشد و درصد قابل ملاحظه ‌ای از نیروهای جدید به هیات‌ های اجرایی اضافه شوند تا انتقال تجربه نیز صورت بگیرد.

مقتدایی با بیان اینکه قرار نیست همیشه همان نیروهای قبلی باشند، عنوان کرد: باید ترکیب ‌های جدید در هیات اجرایی ایجاد شود و شک نکنید در خوزستان نیز این موضوع اجرا می‌شود.

استاندار خوزستان، تاکید کرد: ما امانتدار مردم هستیم و به شرطی مجددا این امانت را به دست ما می ‌دهند که امانتدار خوبی باشیم و امیدوارم با افتخار، این دو انتخابات پیش رو را برگزار کنیم.

وی خطاب به عوامل اجرایی انتخابات دو استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، اعلام کرد: باید دست به دست هم دهیم که کار را به سرانجام برسانیم تا مورد رضایت حق باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز