معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

جلسات بامدیران به معنی نظارت برعملکرد نیست

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵:۰۵
کد خبر: ۳۴۷۶۲۱
جلسات بامدیران به معنی نظارت برعملکرد نیست
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت:برگزاری جلسات مختلف با مدیران استانی و شهرستانی به معنی نظارت بر عملکرد نیست بلکه از این طریق برای افزایش توان کاری و روحیه همدلی و اتحاد بهره گیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، امیرضا خادم در نشست با روسای اداره هلی ورزش و جوانان شهرستان های فارس اظهارداشت: هدف از سفر به استانهای مختلف ایجاد روحیه همدلی و افزایش توان توسعه ورزشی است.

وی ادامه داد: ارائه عملکرد مدیران شهرستانی افزایش همدلی و تبادل نظر در مسیر رسیدن به پیشرفت وتوسعه است.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان سپس به محدود بودن اعتبارات اشاره کرد و افزود:درشرایط کنونی  باید به فکر ارائه راه های جداگانه برای توسعه ورزش بود که کمک خیرین و استفاده از توان بخش های مختلف دراین زمینه کارگشا است.

خادم در ادامه  تصریح کرد:امروزه مدیران ورزشی استانها باید بیش از گذشته به فکر درآمدزایی باشند تازمینه موفقیت ورزش و جوانان دربخش های مختلف فراهم شود.

دراین جلسه مدیرکل ورزش و جوانان فارس گزارشی از وضعیت ورزش و جوانان فارس ارایه کرد و هریک از مسوولان درحوزه های مربوط به خود پاسخ سوالات معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان را دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز