معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان :

قرآن به جوانان هویت و اعتماد به نفس می بخشد

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۷:۳۰
کد خبر: ۳۴۷۸۳۳
قرآن به جوانان هویت و اعتماد به نفس می بخشد
در جهانی مملو از انحرافات اجتماعی و هنجار شکنی های اخلاقی ،قران با هویت بخشی به فرایند زندگی جوانان اعتماد به نفس آنان را بهبود می بخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان " هاشم اسماعیلی در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات قرآنی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ازسیاست ها و رسالت های مثبت و سازنده وزارت ورزش و جوانان در حوزه فرهنگی  پس از روی کار آمدن  وزیر ورزش و جوانان جناب دکترگودرزی سخن گفت افزود :با انتخاب دکتر احمدی که سابقه  درخشانی در فعالیت های فرهنگی دارند ابتکار برگزاری این مسابقات  برای اولین بار در سال گذشته  پایه ریزی شد که به لطف خدا به شکل مطلوبی به انجام رسید.

وی افزود:دومین دوره مسابقات قرآن کریم  ویژه ورزشکاران ، جوانان و کارکنان از شهریور ماه 1394 آغاز شد که در 11 رشته در دوبخش با مراجعه به سامانه الکترونیک و یا به ادارات ورزش و جوانان استان انجام می شد .

اسماعیلی برگزاری این دوره از مسابقات را نوید بخش روزهای خوب در انجام فعالیت های فرهنگی و تعالیم قرآنی ارزیابی کرد و گفت :باید در شکل گیری شخصیت فرهنگی جوانان همه ی عناصر فرهنگی استان مشارکت داشته باشند تا در نگرشی همگرایانه آینده جامعه را تضمین کنیم .

نظر شما