افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست در گفتگو با برنا خبرداد:

نصب المان شهری با موضوع و ذکر " علی ولی الله " در شهرک فرهنگیان منطقه ۲۱

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۸:۳۶
کد خبر: ۳۴۸۸۰۲
نصب المان شهری با موضوع و ذکر  علی ولی الله  در شهرک فرهنگیان  منطقه ۲۱
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از نصب المان شهری با موضوع و ذکر " علی ولی الله " در شهرک فرهنگیان این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان مطلب فوق گفت : این المان با توجه به مجاورت این شهرک با مسجد واقع در مسیر ورودی شهرک فرهنگیان ، درخواست مکرر شهروندان و همچنین پیگیری های مجدانه ی شورایاران در راستای ارج نهادن به مکتب عالی تشیع از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در شهرک فرهنگیان نصب شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 با اشاره به اینکه این المان از جنس " تراورتن " است ، افزود : المان مذکور با عرض 2/40 سانتی متر و ارتفاع 3 متر بر روی پایه هایی به ارتفاع 2 متر از جنس گرانیت و به صورت کتیبه ، نصب شده است.

وی اظهار داشت : در کتیبه ی المان مذکور ، تصاویری از مشاهیر معاصر ایران زمین که زادگاه و یا محل زندگی ، رشد و بالندگی آنها شهر تهران بوده است ، مانند ( جلال آل احمد ، ملک الشعرای بهار و علی اکبر دهخدا ) به چشم می خورد که این اقدام در راستای بزرگداشت مشاهیر ایران زمین و همچنین تبیین شخصیت این بزرگان در اذهان و افکار عمومی شهروندان انجام شده است.

سارویی در پایان تصریح کرد : در بین کتیبه ی کار شده نیز ، شاخصه های محله معرفی شده است تا شهروندان با زوایای مختلف محله ی خود بیس از بیش آشنا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز