به ریاست شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری:

ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرستان ملارد تشکیل شد

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۲:۵۵
کد خبر: ۳۴۹۱۲۷
ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرستان ملارد تشکیل شد
سومین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان ملارد به ریاست شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، سومین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان ملارد به ریاست شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد .
در این جلسه چک لیست ها و برگه های ارزیابی فعالیت ادارات در حوزه های صیانت حقوق شهروندی وعفاف و حجاب بین اعضاء توزیع گردید .

در این برگه ها برخی موارد مانند نظارت بر حسن رفتار کارکنان ، آگاهی از دستورالعمل ها ، راهنمائی و آموزش مراجعین در کنار دریافت پیشنهادات ، انتقادات از طرق مختلف تعیین و مورد ارزیابی قرار میگیرد . مقرر گردید روسای ادارات این فرم های خوداظهاری را بهمراه مستندات به دبیرخانه این ستاد ارسال نمایند .

در ادامه این نشست اقدامات لازم در خصوص برخی نواقص و کاستی ها که توسط اداره بارزسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری در ادارات و نهادهای دولتی مشاهده و تذکر داده شده بود توسط مسئولین این ادارات ارائه شد . داشتن روحیه  مردم داری، خلاقیت ، آسیب شناسی و به دنبال پیشگیری بودن  و ارائه راه حل بخشی از رویکردها در بازرسی و ارزیابی ادارات بود که در این جلسه به آنها اشاره گردید .

همچنین رعایت موازین شرعی و قانونی در حوزه حجاب و عفاف هم برای کارکنان خانم و آقا مورد تاکید قرار گرفت و از مسئولان ادارات خواسته شد یکی از کارکنان خود را بعنوان رابط بازرسی به این ستاد معرفی نمایند .

نظر شما