دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد؛

تحصیل ۷ هزار و ۹۰۰ دانشجو در مراکز آموزش عالی آستان قدس رضوی

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۳:۳۷
کد خبر: ۳۴۹۲۲۶
تحصیل ۷ هزار و ۹۰۰ دانشجو در مراکز آموزش عالی آستان قدس رضوی
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی همزمان با روز دانشجو از تحصیل 7 هزار و 900دانشجو در مراکز آموزش عالی آستان قدس رضوی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با بیان این مطلب گفت: 7   هزار و 900 دانشجو در مراکز آموزش عالی آستان قدس رضوی از جمله دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می کنند.

 وی ادامه داد: از این تعداد 6 هزار و 732 دانشجو در دانشگاه  بین المللی امام رضا(ع) و هزار و 117 دانشجو در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در رشته های مختلف  مشغول علم آموزی هستند.

 حسینی مساحت کل فضای آموزشی عالی در آستان قدس رضوی را برابر با 117 هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: از این مقدار، یک هزار و 700 مترمربع به دانشگاه علوم اسلامی رضوی و بیش از 15هزار متر مربع به دانشگاه امام‌رضا‹ع› اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: هم چنین2 هزار و 500 مترمربع نیز فضای ورزشی دانشجویان، در این 2 دانشگاه در نظر گرفته شده است.

 دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی تاکید کرد: این آستان مقدس به عنوان بزرگ‌ترین نهاد فرهنگی در استان خراسان رضوی، در دو دهه اخیر با تأسیس نهادهای آموزشی و پژوهشی، در تربیت پژوهشگران متخصص و ارائه تولیدات علمی همواره پیشگام بوده است.

وی آموزش و توانمند سازی جوانان را یکی از اولویت های آموزشی در آستان قدس رضوی عنوان کرد و افزود:  بررسی و تحلیل وضعیت آموزش عالی در آستان قدس رضوی نظیر دانشگاه علوم اسلامی رضوی نشان می دهد که این موسسات در بسیاری از شاخص ها از جمله دانشجویان در حال تحصیل، امکانات آموزشی و... رشدی مناسبی داشته اند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز