محمد قادری تفرشی در گفتگو با برنا گفت:

مشکلات مالی آموزشگاه مهراندیشان شهرک مهر صفادشت مرتفع شد

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۳:۰۶
کد خبر: ۳۴۹۶۲۷
مشکلات مالی آموزشگاه  مهراندیشان شهرک مهر صفادشت مرتفع شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر از رفع مشکلات آموزشگاه جدیدالتاسیس مهر اندیشان صفادشت را داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، بخشی از مشکلات مالی آموزشگاه جدیدالتاسیس مهراندیشان شهرک مهر صفادشت مرتفع گردید.

برپایه این خبر محمد قادری تفرشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در این خصوص گفت: با توجه به ساکن شدن مردم در شهرک مهر صفادشت و عدم ساخت مدرسه، 600 دانش آموز در این منطقه مجبور بودند به مدارس شهرک ها و روستاهای هم جوار بروند. پس از بهره برداری از اولین آموزشگاه این شهرک در آبان ماه سال جاری، دانش آموزان دختر و پسر مقطع دبستان به این آموزشگاه منتقل شدند و باتوجه به اینکه ثبت نام ابتدای سال آنان در مدارس همجوار انجام شده بود لذا طی جلساتی با مدیران این مدارس به همت معاونت آموزش ابتدایی و با هماهنگی واحد ارزیابی عملکرد و حراست این اداره مشکل سرویس دانش آموزان حل گردید.

همچنین بخش قابل توجهی از مبالغ مشارکت های مردمی نیز به حساب آموزشگاه مهراندیشان واریز گردید.

قادری تفرشی افزود: مرحله اول تامین گازوئیل شوفاژخانه مدرسه مذکور نیز انجام شده و این اداره در حال پیگیری جهت نصب انشعاب گاز مدرسه است.

لازم به ذکر است آموزشگاه مهر اندیشان اولین آموزشگاه 15 کلاسه در شهرک مهر (مسکن مهر) 14500 واحدی صفادشت است که توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تهران به بهره برداری رسیده و اکنون 600 دانش آموز در آن تحصیل می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز