معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

گشایش "هنر و تجربه" در کار شیرازی ها

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۳:۳۲
کد خبر: ۳۴۹۷۱۵
گشایش هنر و تجربه در کار شیرازی ها
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس،گفت: در آیینی ویژه با حضور سینماگران و فیلمسازان سینمای ایران گروه سینمایی "هنر و تجربه" در شیراز آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، مهدی امیدبخش، اظهار کرد: در آیین رسمی ویژه ای که چهارشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ١٧ به این مناسبت برگزار خواهد شد با نمایش و نقد و بررسی فیلم «خواب تلخ» همزمان با حضور محسن امیریوسفی کارگردان فیلم و احمد طالبی‌نژاد منتقد، نقد و بررسی فیلم نیز انجام می گیرد.

وی با اعلام اینکه جمعی از دستاندرکاران گروه هنر و تجربه و جمعی از سینماگران از جمله شهرام مکری و مجید برزگر در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، ابراز کرد: برنامه های نمایش فیلم گروه سینمایی "هنر و تجربه"  از ۲۲ آذر با نمایش فیلم های این گروه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس با استقبال تماشاگران آغاز شد.

معاون هنری ارشاد فارس با بیان اینکه روزانه ۳ نوبت نمایش فیلم در این تالار انجام می گیرد، اظهار کرد: پس از ماه ها تلاش با همکاری گروه سینمایی هنر و تجربه این امکان میسر شد که در سه نوبت آثاری به روی پرده برود که در زمره فیلم های خاص قرار می گیرند.

وی ادامه داد: برنامه اکران فیلم های گروه هنر و تجربه در شیراز به نحوی است که در ساعتهای شانزده، هجده و بیست هر شب نمایش فیلم در تالار حافظ انجام خواهد گرفت، بدین شکل که هریک از سانسها به فیلم خاصی و کارگردان مشخصی اختصاص دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز