مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

فعالیت باشگاه های بدون مجوز تخلف محسوب می شود

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۹:۴۳
کد خبر: ۳۴۹۷۹۳
فعالیت باشگاه های بدون مجوز تخلف محسوب می شود
همایش بزرگ آشنایی با قوانین و مقررات حقوقی باشگاه ها براساس آخرین تغییرات آیین نامه های وزارت ورزش و جوانان باحضور مدیران ورزشی استان، مدیران باشگاه های خصوصی، مدیران اماکن ورزشی سایر ارگان های دولتی، مسئولین امور باشگاه های شهرستان ها و روسای هیئت های ورزشی و روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان های تابع در خانه وزنه برداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این همایش آشنایی باشگاه داران با قوانین و مقررات مربوط به باشگاه داری را ضروری و شناخت این قوانین را لازمه توسعه کسب و کار آن ها عنوان کرد.

محمد سلطان حسینی با بیان این که هر ارگان دولتی و یا غیر دولتی که می خواهد باشگاه ورزشی تشکیل دهد باید برای دریافت مجوز فعالیت اقدام کند، ادامه داد: باشگاه های بدون مجوز برای تحقق این امر باید مراحل اداری دریافت مجوز خود را طی کنند چراکه در غیر این صورت فعالیت آن ها تخلف محسوب می شود.

وی افزود: مباحثی که امروزه در علم اقتصاد ورزشی مطرح می شود در گذشته وجود نداشته است اما در دنیای امروز بازاریابی ورزشی یکی از شاخه های علمی ورزش به شمار می رود که باعث گسترش ورزش و اقتصاد ورزشی شده است. ضمن این که وجود مباحث و جلسات علمی می تواند موجب عملکرد بهتر باشگاه ها و آشنایی بیشتر آن ها با قوانین و مقررات ورزشی می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: با بیان اینکه نیاز های جامعه امروز با 30 سال گذشته تفاوت دارد و بر همین اساس ضروری است فعالان بخش ورزش در بخش خصوصی نیازهای ورزشی مناطق مختلف استان و بویژه جوانان را بشناسند و بر حسب تقاضا به نیاز های ورزشی مردم پاسخ بدهند.

سلطان حسینی اظهار کرد: سیاست های کمیسیون ماه 5 وزارت ورزش و جوانان بسیار شفاف و ایجاد سامانه اطلاعاتی باشگاه های کشور کاری ارزشمند و مفید است چراکه اطلاعات مهمی در اختیار سرمایه گذاران ورزشی، باشگاه داران و مراجعین به این اماکن قرار می دهد.

 

نظر شما