معاون وزیر آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم‌اند

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۴:۳۳
کد خبر: ۳۵۰۰۲۷
دانش‌آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم‌اند
آسیب‌های اجتماعی تهدیدی آگاهانه علیه دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، معاون وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه نمایشگاه سیار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: آسیب‌های اجتماعی تهدیدی آگانه علیه دانش‌آموزان است و هجموم‌های امروز دشمنان برنامه‌ریزی شده است.

مرضیه گرد اظهار داشت: سند تحول بنیادین توسط مدیران هدایت و مدیران باید با توجه به شیوه‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس را هدایت کنند.

وی با یادآوری کرمانشاه به عنوان استانی وفادار در انقلاب که غیرت‌مندانه فشارهای جنگ را تحمل کردند و مقابل افرادی ک قصد نفوذ در کشور را داشتند ایستادند، گفت: دانش‌آموزان باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک تهدید آگاهانه کسب علم کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار تلاش برای دستیابی به یک نقطه مطلوب شد و گفت: بسیاری از هجوم‌های امروزی برنامه ریزی شده است تا دانش آموزان را از تلاش بیشتر بازدارد.

گرد پیرامون سند تحول بنیادین گفت: معلمان باید در راستای تحقق سند تحول بنیادین به عنوان یک حیات طیبه و یک مدرسه خوب تلاش کنند، زیرا در آینده چرخ صنعت به دست این دانش‌آموزان می‌چرخد در نتیجه باید برای رسیدن به یک مدرسه مطلوب تلاش شود.

وی با اشاره به این که سند تحول بنیادین مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: مدیران باید با توجه به شیوه‌های آموزشی پژوهشی و تربیتی مدارس را هدایت کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: از هر خطایی که عده‌ای برای جلوگیری از تربیت انسان‌های توسعه یافته اعمال می‌کند دقت‌نظر شود.

گرد ادامه داد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم‌اند و حیف است که استان کرمانشاه خالی از توریسم و مرکز ساخت فرآورده‌های صنعتی و شغل و اشتغال باشد.

وی در پایان گفت: کرمانشاه با تربیت صحیح این نسل دانش‌آموزان نه تنها مانع نفوذ آسیب‌ها شده، بلکه به عنوان استان برتر در سطح کشور شناخته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز