میزبانی مسابقات وزنه‌ برداری کشور به خوزستان رسید

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۶:۵۴
کد خبر: ۳۵۰۰۴۲
میزبانی مسابقات وزنه‌ برداری کشور به خوزستان رسید
رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: خوزستان موفق به دریافت مجوز میزبانی مسابقات وزنه برداری بزرگسالان ایران در شهرستان شوشتر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوزستان،  سیدعلیرضا قریشی در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز،  عنوان کرد: با توجه به درخواستی که از فدراسیون جهت میزبانی این رقابت‌ها داشتیم و با نظر مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین میزبانی‌های خوبی که تاکنون داشته‌ ایم، علی ‌رغم این‌که استان‌های دیگر هم متقاضی این میزبانی بودند، فدراسیون میزبانی را به ما سپرد.

 وی گفت: این مسابقات قرار است اواخر بهمن‌ ماه یا اوایل اسفندماه با نام "سرداران شهید مدافع حرمین شوشتر" به میزبانی شوشتر برگزار شود.

 رییس هیات وزنه ‌برداری خوزستان بیان‌ کرد: این میزبانی برای استان خوزستان امتیاز خوبی است و باعث رشد و توسعه این رشته در استان می‌شود.

قریشی با اشاره به اینکه طی 25 سال گذشته هیچ میزبانی ‌ای در این رده‌ سنی در استان نداشته ‌ایم، بیان داشت: ولی اکنون با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان و نظر مساعد فدراسیون، این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: ما میزبانی مسابقاتی که در رده‌ های سنی دیگر داشته ‌ایم را در حد بین ‌المللی و باشکوه برگزار کردیم و برای برگزاری این میزبانی نیز آماده ‌ایم و قرار است از توان تمام ارگان‌ های دولتی بهره ببریم تا این پیکارها را هر چه بهتر برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز