برگزاری انتخاب معتمدین اعضای هیئت اجرایی مجلس خبرگان رهبری درهرسین

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۷:۰۱
کد خبر: ۳۵۰۰۵۵
برگزاری انتخاب معتمدین اعضای هیئت اجرایی مجلس خبرگان رهبری  درهرسین
اعضای هیأت نظارت و 30 نفر از معتمدین اعضای اصلی هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان هرسین انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فرماندار شهرستان هرسین در ابتدای این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغ روز شمار پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از آمادگی کامل ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات پیش رو گفت: با تدابیر اندیشیده شده و تعامل و همکاری مجموعه اداری شهرستان مشکلی در برگزاری روند انتخابات نخواهیم داشت.

یاور محمدی اظهار داشت با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده اسامی 30 نفر از معتمدین شهرستان برای تشکیل هیئت اجرایی مشخص شد و برای تأیید به هیأت نظارت شهرستان فرستاده شد که امروز با حضور این افراد و بر اساس رأی‌گیری از بین آن‌ها اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت اجرایی شهر هرسین انتخاب خواهند شد.

وی افزود: با توجه به همکاری هیأت اجرایی و هیأت نظارت انشاالله با احساس مسئولیت و احترام به مردم در چارچوب قانون و مقررات و در فضای رقابتی سالم انتخابات با شکوهی در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد .

فرماندار شهرستان هرسین گفت: انتخابات مهم‌ترین ویژگی و مشخصه جوامع و نظام‌های دموکراتیک همچون جمهوری اسلامی است که با احترام گذاشتن به حقوق عمومی مردم آن‌ها را در انتخاب سرنوشت مملکت خود سهیم می‌کنند.

محمدی ادامه داد: هرگونه استفاده از وسایل و امکانات دولتی در راستای حمایت از جناح یا افراد خاصی ممنوع می‌باشد و با متخلفین به شدت برخورد قانونی خواهد شد .

وی افزود:  به فرموده مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات تکلیف است که در نهایت باعث استحکام نظام و احترام و حفظ دستاوردهای امام (ره) خواهد و به عنوان یک پیام سیاسی مهم در راستای حمایت از ولایت مطلقه فقیه و تأیید نظام جمهوری اسلامی و برای استکبار جهانی و دشمنان تلقی می‌شود .

در پایان با حضور فرماندار ، دادستان و اعضای هیأت نظارت و 30 نفر از معتمدین اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

DS (2)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز