معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

شاهکار دانش آموزان کرمانی در اخذ رتبه های برتر پژوهشی

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۰:۵۸
کد خبر: ۳۵۰۲۸۷
شاهکار دانش آموزان کرمانی در اخذ رتبه های برتر پژوهشی
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هم زمان با هفته پژوهش دانش آموزان کرمانی در جشنواره های جوان و نوجوان خوارزمی موفق به اخذ رتبه های برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیدرضا دعاگویی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص هفته پژوهش و فناوری گفت: آموزش و پرورش استان کرمان بر اساس اسناد تهیه شده،برنامه درس ملی با موضوع پژوهش محوری و نقشه های جامعی که برای کارهای پژوهشی در آموزش و پرورش استان وجود دارد ،در زمینه نهادینه کردن فرهنگ پژوهش محوری فعالیت می کند.

وی عنوان کرد: مرکز مستقل پژوهش های علمی و آموزشی در آموزش و پرورش همچنین پژوهشکده تعلیم و تربیت به طور مستقیم با معلمان و دانش آموزان پژوهشگر ارتباط دارد و به دنبال گسترش پژوهش می باشد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: هفته پژوهش فرصت مناسبی را برای توجه و تمرکز بیشتر بر روی ابعاد مختلف امر پژوهش در آموزش و پرورش قرار داده است.
دعاگویی اظهار داشت: استان کرمان در جشنواره های جوان و نوجوان خوارزمی همچنین معلم پژوهنده موفق به اخذ رتبه های خیلی خوب شد که اخذ رتبه اول کشوری در جشنواره معلم پژوهنده یکی از این افتخارات به شمار می رود.
وی توضیح داد: در جشنواره معلم پژوهنده سه آموزگار دانش پژوه استان، خانم ها سارا سلجوقی نژاد،بتول عبدالله نژاد و مریم نیکپور با ارائه طرح تقویت انگیزه نوشتاری در دانش آموزان اول ابتدایی ارائه کردند که رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: دانش آموزان کرمانی موفق به اخذ مقام سومی جشنواره جوان خوارزمی شدند همچنین در بخش نوجوانان با ارائه طرح پرستار نابینایان رتبه برتر کشوری را کسب کردند.
دعاگویی تصریح کرد: در حوزه دانش آموزی دبیرخانه جشنواره اقداماتی در جهت عملیاتی کردن طرح های برگزیده در نظر دارد همچنین آموزش و پرورش استان کرمان در پژوهشکده تعلیم و تربیت اقدام به جمع آوری طرح های برگزیده دانش آموزان کرده و در قالب مجموعه آثار برای بازدید عموم قرار داده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز