سینا صنعت ایذه با شکست مقابل بیمه رازی از رسیدن به فینال، بازماند

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۰:۴۸
کد خبر: ۳۵۰۴۱۳
سینا صنعت ایذه با شکست مقابل بیمه رازی از رسیدن به فینال، بازماند
خبرگزاری برنا، تیم کشتی فرنگی بیمه رازی فینال زود هنگام دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در برابر سینا صنعت ایذه را برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرمشهر، در جریان رقابت دو تیم مدعی دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در خرمشهر در حالی که دو تیم به نتیجه 4 بر 4 مساوی به پایان رسیده بود تیم بیمه رازی با شمارش امتیازات به نتیجه 15 بر 13 پیروز میدان اعلام شد.

در این مسابقه حساس در وزن 59 کیلوگرن محسن حاجی پور از بیمه رازی صفر بر 3 از حریف خود سامان عبدولی از تیم سینا صنعت ایذه شکست خورد و در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند از بیمه رازی 3 بر 4 از رقیب خود در تیم سینا صنعت ایذه شکست را پدیرفت و در وزن 71 کیلوگرم نیز افشین بیابانگرد از بیمه رازی 2 بر صفر از عظیم گرمسیری از سینا صنعت ایذه برد.

در وزن 75 کیلوگرم نیز سعید عبدولی از تیم بیمه رازی 5 بر صفر از پیام بویری برد و در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادرایان 5 بر صفر میلاد خسروی را شکست داد.

در وزن 85 کیلوگرم حبیب الله اخلاقی از بیمه رازی در حالی که در برابر حریف خود داوود عابدین زاده 2 بر 2 مساوی شده بود به دلیل اخطار دریافتی بازنده میدان شد.

در وزن 98 کیلوگرم نیز مهدی علیاری از بیمه رازی 6 بر 2 سید مصطفی صالحی زاده را شکست داد و در وزن 130 کیلوگرم نیز بشیر باباجانزاده از امیر قاسمی منجزی 3 بر 1 شکست را پذیرا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز