دکتر ناجی در نشست مشترک با ائمه جماعات و روحانیون شهر فردوسیه:

ائمه جماعات و روحانیون نقش مهمی در ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و ایجاد فضای پرشور انتخاباتی دارند

۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۷:۰۳
کد خبر: ۳۵۰۵۷۵
ائمه جماعات و روحانیون نقش مهمی در ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و ایجاد فضای پرشور انتخاباتی دارند
دکتر ناجی در نشست مشترک با ائمه جماعات و روحانیون شهر فردوسیه شهرستان شهریار گفت: ائمه جماعات و روحانیون نقش مهمی در ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و ایجاد فضای پرشور انتخاباتی دارند.
به گزارش خبر گزاری برنا از تهران؛ دکتر سعید ناجی در راستای دیدار با اقشار مختلف مردم در مناطق و شهرهای شهرستان شهریار، با ائمه جماعات و روحانیون شهر فردوسیه دیدار و گفتگو کرد.

بر پایه این گزارش در این دیدار که در فضای بسیار صمیمی برگزار شد ؛ دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار با نقطه نظرات و دیدگاه های روحانیون و ائمه جماعات شهر فردوسیه آشنا شد .

ائمه جماعات و روحانیون فردوسیه ضمن استقبال از حضور فرماندار شهرستان شهریار در این نشست ،برخی از مسایل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و شهری اهالی را مطرح کردند .

دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار نیز با اظهار خرسندی از برگزاری این دیدار با تاکید بر جایگاه ویژه روحانیون در همه ادوار و مقاطع تاریخی و نقش بسزای آنان در انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: باتوجه به شرایط ویژه کشور و دولت و انتظارات مردم که برای برآورده شدن آن انتظارات، به این دولت رای داده اند  باید در این مسیر دولت را کمک کرد و روحانیون می توانند بیش از سایر اقشار زمینه همدلی و همزبانی دولت و ملت را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان شهریار انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را بسیار مهم دانست و افزود: در آستانه برگزاری انتخابات در شرایطی قرار داریم که وضعیت کشور و اوضاع جهانی حکم می کند که با دقت مضاعف به این امر مهم پرداخته شود تا شرایطی را فراهم کنیم که مردم با اقبال بیشتری در انتخابات شرکت کنند و مشارکت آنها در انتخابات سبب تثبیت موقعیت خوب کشورمان شود.

دکتر ناجی در ارتباط با نقش روحانیون در افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: روحانیون نقش مهمی در ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و ایجاد فضای پرشور انتخاباتی دارند چراکه مردم مسلمان ما همواره روحانیون و ائمه جماعات را به عنوان یکی از مهم ترین گروه های مرجع در حرکت های اجتماعی می شناسند و به آنان اعتماد دارند.

نماینده عالی دولت بسته شدن پرونده پی ام دی در شورای حکام را موفقیتی بزرگ برای دولت تدبیر و امید دانست و ادامه داد: بسته شدن پرونده پی ام دی یک موفقیت و پیروزی بزرگ سیاسی برای دولت و نظام جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی بود که حاصل تدبیر دولت، مقاومت ملت و هدایت های مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: همان طور که دکتر روحانی رئیس محترم جمهور نیز بیان داشتند این موفقیت نشان داد که این دولت و نظام با مردم با صداقت سخن می گوید و در راستای تحقق شعارهایی که داده است حرکت می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز