معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه:

حاشیه نشینی یکی از آسیب های جدی کشور است

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۱:۰۹:۴۹
کد خبر: ۳۵۰۷۸۳
الفت گفت: سند ائتلاف ملی بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و 13 نهاد دولتی برای اجرای برنامه های مراقبتی (پیشگیری از جرم) دانش آموزان از کلاس اول تا ششم در حال عملی شدن است.

نشست قضائی قضات تجدیدنظر استان، دادگاه های عمومی و انقلاب، دادسرای عمومی و انقلاب تبریز با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در سالن اجتماعات دادگستری تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این جلسه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، استقبال قضات دادگستری از برنامه های پیشگیری (پیشگیری های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و...) را منوط به تبیین آثار بد ناشی از عملکرد نامناسب برخی از دستگاه ها و آسیب های اجتماعی دانست.

محمدباقر الفت، جمعیت حاشیه نشین کشور را بیش از ده میلیون نفر عنوان کرد و افزود: حاشیه نشینان معمولاً از خدمات شهری محروم بوده و ناگزیر در اراضی غصبی و اراضی ملی در خانه کوچکی که فاقد هر گونه امکانات و استحکام است زندگی می کنند.

وی با اعلام اینکه محرومیت از ادامه تحصیل افراد و نداشتن شغل مناسب، سلب فضای امن شهری، وجود جرایمی مثل سرقت، چک بلامحل، خیانت در امانت، اعتیاد به مواد مخدر و فروش آن که عمدتاً ناشی از حاشیه نشینی است، گفت: حاشیه نشینی یکی از آسیب های جدی کشور است که بایستی به آن توجه خاص داشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اضافه کرد: سند ائتلاف ملی بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و 13 نهاد دولتی برای اجرای برنامه های مراقبتی (پیشگیری از جرم) دانش آموزان از کلاس اول تا ششم در حال عملی شدن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز