معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان:

جذابیت بدمینتون ظرفیتی بالقوه برای ارتقاء این رشته ورزشی است

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۲:۵۲
کد خبر: ۳۵۱۱۵۰
جذابیت بدمینتون ظرفیتی بالقوه برای ارتقاء این رشته ورزشی است
مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، معاونت توسعه امور ورزش این اداره کل و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در این مجمع با تاکید بر  استفاده از ویژگی‌ها و جاذبه‌های خاص ورزش گفت: جذابیت بدمینتون ظرفیتی بالقوه است که می‌تواند نقش سازنده‌ای برای ارتقاء این رشته ورزشی داشته باشد.

ناصر گل‌محمدی با بیان اینکه امروز تدریس بدمینتون در دانشگاه‌های کرمان فرصتی مناسب است، تصریح کرد: این مهم سبب می‌شود که دانشجویان و جوانان علاقه‌مند به ورزش با بدمینتون که جذابیت‌های خاص خود را دارد، آشنا شوند و حتی به طور تخصصی و حرفه‌ای بدمینتون را ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن درخواست از رئیس هیئت بدمینتون جهت توجه یکسان به تمام استان اضافه کرد: جنوب استان کرمان و حتی شرق و غرب این استان پهناور معدنی از استعدادهای ناب است که باید آن‌ها هم موردنظر قرار گیرند و ویژه دیده شوند.

گل‌محمدی با اشاره به توانمندی ناصر محمدی در اداره این هیئت عنوان کرد: امیدوارم با درایت و توانمندی این هیئت از ثباتی که در طول این سالیان داشته خارج شود و پویا و فعال به کار خود ادامه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز