آغاز ساماندهی دفاتر نمایندگی و سرپرستی نشریات سراسری در البرز

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۶:۵۶:۵۹
کد خبر: ۳۵۱۲۲۱
آغاز ساماندهی دفاتر نمایندگی و سرپرستی نشریات سراسری در البرز
سرپرستان نشریات سراسری در استان البرز باید به مدیران مسئول رسانه تحت سرپرستی خود اعلام نمایند با مراجعه به شماره کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور نسبت به قبول نمایندگی آنان اعلام نظر نمایند.

 

اجرای دستورالعمل ساماندهی دفاتر نمایندگی و سرپرستی نشریات سراسری در استان البرز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل ارشاد البرز گفت: با توجه به اجرای دستورالعمل ساماندهی دفاتر نمایندگی و سرپرستی نشریات سراسری در استان البرز سرپرستان نشریات سراسری در استان البرز باید از ٢٥ آذر تا ٥ دیماه ١٣٩٤ با مراجعه به سامانه جامع رسانه های کشور (e.rasaneh.ir) نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

محمد طاهری افزود: سرپرستان نشریات سراسری در استان البرز باید به مدیران مسئول رسانه تحت سرپرستی خود اعلام نمایند با مراجعه به شماره کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور نسبت به قبول نمایندگی آنان اعلام نظر نمایند.

وی اظهار داشت: ادامه فعالیت دفاتر سرپرستی نشریات سراسری در استان ها و بهره مندی آنان از حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مزایای قانونی از قبیل دریافت آگهی های دولتی ، انتشار ویژه نامه ، طرح های پوشش بیمه ای ، صدور پروان دفتر فعالیت و ... منوط به ثبت نام در سامانه جامع رسانه های کشور و قرار گرفتن در این طرح و انجام اقدامات لازم می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز