مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی اختصاصی با برنا:

باید نگاه صیانتی به حوزه ورزش داشته باشیم

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۵۱۵۶۰
باید نگاه صیانتی به حوزه ورزش داشته باشیم
رضا حسنی خو گفت: الگو سازی در وزارت ورزش و جوانان باید از خود وزارت و ادارات کل آغاز شود و در این راستا نباید نگاه ما تخریبی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در حاشیه همایش مدیران حراست استان های سراسر کشور در قزوین گفت: کارگاه آموزشی مدیران حراست سالیانه در یکی از شهرهای ایران برگزار می شود و امسال نیز این همایش در استان قزوین  برگزار شد.

وی ضمن تشکر از مسوولین ورزش استان قزوین بخاطر برپایی این سمینار دوروزه گفت: این سمینار برای توجیه، آموزش، اطلاع رسانی و هماهنگی بین مدیران حراست های کشور به مدت دو روز در قزوین برگزار شد.

حسنی خو خاطر نشان کرد: در این سمینار تمرکز ما در بحث آموزش های تخصصی از جمله، بایگانی، تایید صلاحیت، جمع آوری اطلاعات، رسیدگی به امور فدراسیون ها و هیات های ورزشی است.

وی با بیان اینکه "باید نگاه صیانتی در حوزه ورزش و خصوصا حراست ها داشته باشیم" گفت: الگوسازی در وزارت  ورزش و جوانان باید از خود وزارت و ادارات کل آغاز شود و در این راستا نباید نگاه ما تخریبی باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و مسوولیت های جامعه ورزش گفت: باید تلاش مسوولین در جذب مردم برای مشارکت بیشتر باشد و جریانات سیاسی نباید از فضای ورزش سوء استفاده کنند و ما از هیچ کمکی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت و گو به ظرفیت های قزوین در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت:  استان قزوین در حوزه ورزش از ظرفیت های خوبی بهره مند است و باید سهم قزوین از ورزش کشور در حوزه های قهرمانی، حرفه ای و همگانی  بیشتر شود.

حسنی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز