معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان:

زیرساخت‌های لازم برای رشد و ارتقاء قایقرانی در کرمان فراهم شده است

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۵:۴۳
کد خبر: ۳۵۱۵۸۰
زیرساخت‌های لازم برای رشد و ارتقاء قایقرانی در کرمان فراهم شده است
صبح امروز مجمع هیئت قایقرانی با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و ریئس و اعضای مجمع انتخاباتی این هیئت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان ضمن تبریک به آقای عطاپور بابت انتخاب مجددش به عنوان رئیس هیئت قایقرانی گفت: قایقرانی بعد از دومیدانی دومین رشته‌ی پرمدال در المپیک است که کشورهای صاحب‌نام برای این ورزش برنامه‌ریزی داشته‌اند.

ناصر گل‌محمدی با اشاره به تنوع موجود در رشته‌های زیرمجموعه‌ی قایقرانی افزود:این تنوع میل بیشتری را در مسئولین برای حرکت به سمت قایقرانی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه این رشته ورزشی حدودا 6 یا هفت سال است که در کرمان شروع به کار کرده، تصریح کرد: در این مدت آقای عطاپور به خوبی توانسته زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.

گل‌محمدی به پتانسیل‌های دریاچه جیرفت برای راه‌اندازی رشته‌های کاناپلو و روئینگ اشاره و عنوان کرد: قراردادی با شهرداری منعقد شده است که از کمپ موجود در شهربازی هم برای ارتقاء سطح این رشته ورزشی استفاده شود.

وی فدراسیون قایقرانی را برای معرفی کرمان به عنوان یکی از پایگاه‌های قهرمانی کشور آماده دانست و ادامه داد: قرار شده است کمپ جیرفت برای 22 بهمن افتتاح شود و امکانات لازم هم برای تجهیز کمپ در اختیار هیئت استان قرار بگیرد.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد خوب اقای عبدا... عطاپور در دوره چهارساله قبل اضافه کرد: در دوره قبل اقای عطا پور زیرساخت‌های لازم را برای جا انداختن قایقرانی فراهم کرده است و در این دور باید تشکیلات هیئت را قوی و هیئت را ساماندهی کند.

گل‌محمدی با تاکید بر قهرمان‌پروری در قایقرانی اذعان داشت: در زمینه قهرمانی هم باید گام‌های لازم برداشته شود.

وی به بعد همگانی این رشته هم اشاره و اعلام کرد: در قسمت همگانی هم با توجه به رشته‌های زیرمجموعه متنوع  و جاذبه‌های طبیعی و علاقه مردم به طبیعت می‌تواند با یک برنامه‌ریزی دقیق، اقدامات مناسبی انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز