همزمان با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور برگزار شد

بزرکترین تجمع قرآن وعترت در بزرگترین مجتمع آموزش عالی غرب استان تهران

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۷:۰۶
کد خبر: ۳۵۱۸۲۱
بزرکترین تجمع قرآن وعترت در بزرگترین مجتمع آموزش عالی غرب استان تهران
همزمان با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد شهرقدس برگزار گردید .

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، به همت معاونت دانشجویی وفرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزاری بخش کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت ، همزمان باسایر واحدهای دانشگاهی  سراسر کشور دراین واحد دانشگاهی  آغاز گردید.

دکتر حسین حسن پوردرویشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با اعلام این خبر گفت: مسابقات قرآن و عترت ویژه دانشجویان ، اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که یکی  از پر افتخار ترین وباشکوه ترین و بزرگترین مسابقات در کشورمی باشد امروز ساعت 10 الی 12 صبح در سان ورزشی چند منظوره امام علی برگزار گردید .

وی  در ادامه افزودند: از طرف واحد شهر قدس به برگزیدگان این مسابقات جوائز نفیس اهدا خواهد شد .

این مقام مسئول گفت: این مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی و هنر و ادبیات دینی برگزار شده و به برگزیدگان هر رشته جوایز ارزنده ای اهدا و نفرات برتر به مسابقات منطقه ای وکشوری راه پیدا خواند کرد .

وی افزود:امیدواریم با تلاش و ایجاد انگیزه دینی در میان جوانان ونخبگان علمی کشور در سالهای آینده به عنوان یکی از واحدهای پیشرو در برپایی مسابقات قرآنی باشیم رئیس واحد شهر قدس با ابراز خرسندی  استقبال دانشجویان ازمسابقات قرانی ابراز امیدواری کرد که در سالهای آتی یکی از واحدهای پیشرو علاوه برکیفیت در عرصه های فرهنگی برگزار کنندگان رقابتهای قرآنی واحد شهرقدس باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز