رئیس مرکز تخصصی نماز:

واضح ترین، و کاربردی ترین، حرکت منتظران اقامه نماز است

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۷:۱۹
کد خبر: ۳۵۲۴۱۷
واضح ترین، و کاربردی ترین، حرکت منتظران اقامه نماز است
رئیس مرکز تخصصی نماز گفت: واضح ترین، بارزترین، جدی ترین، مهم ترین و کاربردی ترین، حرکت منتظران اقامه نماز است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل روز سه شنبه در همایش نقش نماز وآموزه های مهدویت در زنگی در خرم آباد اظهار داشت: در یک خانواده مهدوی، مهمترین قوانین حاکم بر زندگی خداگرائی، ولی گرایی ، قانون خدا گرائی با تفکر توحیدی و زندگی توحیدی شکل می گیرد.
به گفته وی اگر امروز تمدن غرب تمدن اومانیسم است اما وقتی امام زمان (عج) ظهور کنند تمدنی که بر همه تمدن ها غالب می شود خداگرایی خواهد بود.
حجت الاسلام کفیل تصریح کرد: اگر ما در حکومت حضرت مهدی (عج) عدالت، آزادی، رفاه و در نهایت همه چیز را می بینیم همه دور یک کلمه خط می خورد و آن «اللهم نرغب الیک فی دولت الکریمه» است.
وی با اشاره به ویژگی های منتظران که محوریت را بر اهمیت و ارزش دادن به نماز قرار می دهند گفت: واضح ترین، بارزترین، جدی ترین، مهم ترین و کاربردی ترین، حرکت منتظران اقامه نماز است.
وی تاکید کرد: اگر می خواهیم به آموزه های دین اسلام احترام بگذاریم باید در گذشته افراد خیلی ریز نشویم و عفو، بخشش و گذشت باید جزء ثمره وجودی انسان ها باشد و به جای تخریب یکدیگر بهتر است برای اطرافیانمان فرصت قائل شویم و به جای تهدید همدیگر را کمک کنیم.

نظر شما