در شهرستان دنا؛

کلنگ احداث سالن ورزشی روستای باگ به زمین زده شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰:۲۸
کد خبر: ۳۵۲۴۶۲
کلنگ احداث سالن ورزشی روستای باگ به زمین زده شد
این سالن ورزشی با مساحت 1400 متر مربع و اعتبار 850 میلیون تومان از محل اعتبارات خاص وزارت نفت ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازیاسوج؛ با حضور زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، ایزدپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار دنا، بخشدار و جمعی از مسئولین محلی، کلنگ احداث سالن ورزشی روستای باگ در شهرستان دنا به زمین زده شد .

در این آئین که نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ،فرماندار شهرستان بویراحمد و دنا ،بخشدار و جمعی از مدیران اجرایی دستگاههای شهرستان بویراحمد و دنا نیز حضور داشتند ،سالن ورزشی روستای باگ از توابع شهرستان دنا به زمین زده شد .

این سالن ورزشی با مساحت 1400 متر مربع و اعتبار 850 میلیون تومان از محل اعتبارات خاص وزارت نفت ساخته خواهد شد و دارای رختکن ،سرویش بهداشتی بوده و امکان تمرینات و مسابقات در رشته های فوتسال ،والیبال در این سالن مهیا خواهد شد .

از محل اعتبارات خاص وزارت نفت با حمایت و پیگیری نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مبلغ 14 میلیارد تومان برای ساخت ،تجهیز و تکمیل 29 پروژه ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا اختصاص یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم ضمن تشکر از حمایت های زارعی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،وجود تخصیص 14 میلیارد تومانی برای توسعه زیر ساخت های عمرانی در دو شهرستان بویراحمد و دنا را کاری بزرگ در عرصه ورزش استان برشمرد و اظهار امید واری نمود با تکمیل این 29 مکان ورزشی در این دوشهرستان مشکل اصلی و عمده ورزش در روستاها در بخش اماکن ورزشی مرتفع خواهد شد .

زارعی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین بیان داشت:یکی از مهمترین دغدغه های اصلی من نبود امکانات ورزشی در روستاها وبخش های شهرستان بویراحمد و دنا بوده و الحمدالله با احداث 29 مکان ورزشی در تمامی روستاها و بخش های دو شهرستان مشکل اصلی ورزش جوانان در بخش زیر ساختی مرتفع خواهد شد و امیدوارم با تکمیل این پروژه شاهد شکوفایی در ورزش روستاها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز