در چهارمین روز از ثبت نام کاندیداها در ستاد انتخابات شهرستان شهریار؛

۳نفر دیگر به جمع داوطلبان نمایندگی حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد پیوستند

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۷:۵۱
کد خبر: ۳۵۲۵۲۷
۳نفر دیگر به جمع داوطلبان نمایندگی حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد پیوستند
در چهارمین روز از ثبت نام کاندیداها در ستاد انتخابات شهرستان شهریار، سه نفر دیگر با تکمیل فرایند ثبت نام خود، به جمع داوطلبان نمایندگی حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد پیوستند.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران؛ ستاد انتخابات شهرستان شهریار در روز چهارم ثبت نام از کاندیداهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پذیرای تعداد دیگری از داوطلبان از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد بود.

برپایه این خبر در روز چهارم 6 نفر از کاندیداهای شرکت در دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد در ستاد انتخابات شهرستان شهریار حضور پیدا کردند که در نهایت مراحل ثبت نام 3 تن از داوطلبان در روز چهارم به پایان رسید و 3 نفر دیگر برای طی مراحل ثبت نام می بایست در روزهای آتی به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

لازم به ذکر است از میان افراد ثبت نام شده یک نفر زن و دو نفر مرد بودند که باتوجه به تعداد ثبت نام کنندگان در روزهای گذشته مجموع ثبت نام کنندگان به 21 نفر در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد افزایش پیدا کرد.

1112

بر اساس زمان بندی برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلبان می توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارکی که در اطلاعیه ثبت نام ذکر شده است و در سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شهریار اعلام شده است از روز شنبه مورخ  94/9/28    تا روز جمعه 94/10/4 به ستاد انتخابات شهرستان شهریار مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز