نوای ارکستر موسیقی «معاصر پارس» در تالار احسان شیراز می پیچد/ استقبال پرشور شهروندان

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۵:۳۴
کد خبر: ۳۵۲۵۶۵
نوای ارکستر موسیقی «معاصر پارس» در تالار احسان شیراز می پیچد/ استقبال پرشور شهروندان
بعد از اجرای موفق ارکستر موسیقی «معاصر پارس» درتالار وحدت تهران ، جمعه 4دی نوای موسیقی این گروه توانمند در تالار احسان شهرشیراز می پیچد.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس، ارکستر موسیقی «معاصر پارس» به رهبری علی رادمان سه شنبه 24 آذر در تالار وحدت تهران به اجرای موسیقی در برنامه ای با نام " هشتگاه"پرداختند که این برنامه با استقبال پرشور همراه بود.

براساس برنامه ریزی های انجام شده جمعه 4 دی ارکستر موسیقی" معاصر پارس" ساعت 20 و سی دقیقه در تالار احسان شیرازبرای همشهریان شیرازی مینوازند که این برنامه نیز با استقبال پرشور مردم هنردوست دیار حافظ و سعدی همراه بودو بلیط این سانس دوروز پیش از اجرا به اتمام رسید.

 باتوجه به استقبال مناسب شهروندان مسولان اجرای تصمیم گرفتند  در روز 4 دی ، ساعت 18 نیز این گروه درتالار احسان به هنرنمایی بپردازند.

آهنگساز و رهبر ارکستر موسیقی «معاصر پارس» در این زمینه اظهار داشت: خوشبختانه  نوازندگان گروه درتالار وحدت تهران  توانستندگونه های متفاوتی از موسیقی ارکسترال را به زیباترین شکل بنوازندو مفاهیم را به بهترین شکل به ذهن  مخاطب انتقال دهند.

علی رادمان افزود: درارکستر موسیقی «معاصر پارس»40 نوازنده با سازهای بین المللی  ایرانی ،الکترونیکی با همراهی آواز  اصیل ایرانی به اجرا می پردازند و گزیده ای از دستاوردهای موسیقی معاصر ایران را همراه با اجرای جدیدی از شعر نوی ایران زمین با عنوان «هشتگاه» روایت می کنند.

ارکستر موسیقی معاصر پارس

استاد موسیقی دانشگاه آزاد شیراز عنوان کرد: این برنامه که امیر زارع آواز و روزبه رحیمی تک نواز سنتور و سه تار آن را برعهده دارند شامل چهار قطعه ارکسترال، همراه با خواننده و بخش الکترونیک و همچنین یک قطعه با مضمون روایی برای پنج ساز است.

ارکستر معاصر پارس سال ۱۳۹۰ توسط  علی رادمان تاسیس شده و تا کنون5 اجرا داشته است که لوح تصویری  اجراس سال 92 یا نام «کنسرت حکایت تندیس» به زودی منتشر می شود.

علی رادمان آهنگساز و رهبر ارکستر این قطعات، عضو هیات علمی و مدیر دپارتمان موسیقی دانشگاه آزاد شیراز و دارای درجه یک هنری است.

وی تاکنون با فستیوال های بین المللی آهنگسازی مختلفی همکاری داشته و آثاری را اجرا و ضبط کرده است.

در آثار رادمان، تجربیاتی در زمینه چندصدایی موسیقی ایران دیده می شود که از آن جمله می توان به قطعات کویر، افسانه شهر آیینه ها، آرگیومنت و مثنوی اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز