انتشار یک اثر جدید از استاد عبدالکریم شمشیری

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۲:۱۶
کد خبر: ۳۵۲۶۷۸
" کتاب "چتری برای جوان" یکی دیگر از کتابهای نوشته شده توسط استادعبدالکریم شمشیری است که توسط فضل‌الله صابری تدوین شده است و برای اولین بار در سال 1394 به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، کتاب «چتری برای جوان» یکی دیگر از کتاب های نوشته شده توسط استاد عبدالکریم شمشیری است که توسط فضل‌الله صابری تدوین شده و برای اولین بار در سال 1394 به چاپ رسیده است.

این کتاب در 262 صفحه توسط انتشارات شهیدحسین فهمیده و در 2000 نسخه منتشر شده است، صفحه آرایی آن را اکرم شادانی فر انجام داده است. طرح جلد نیز از فضل الله صابری است.

این کتاب با اشاره به آیات قرآن و احادیث مختلف به موضوع جوانان و دین می‌پردازد و تأثیرات دین در زندگی جوانان را بررسی می کند.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: از بس افراد مختلف در قد و بالاها و لباس‌های گوناگون این سخن را تکرار کرده‌اند، شاید کم کم خود جوانان هم باورشان بیاید دین گریزند! در صورتی که به جرات می‌توان گفت: این ادعا به هیچ عنوان صحت ندارد.

به خاطر دارم یکی، دو سال پیش که به عنوان کارشناس در برنامه میزگرد دین و جوان رادیویی یکی از استانها شرکت کرده بودم، جوانان شرکت کننده با شور و حرارت خاصی به پاسخگویی به این سئوال که آیا جوانان دین گریزند؟ پرداختند و حتی یک نفر هم نپذیرفت که دین گریز است!

همه جوانان در ان میزگرد گریزان و فراری بودن خود را از مدعیان بی عمل دین، از ریاکاران، از بدعمل کنندگان متظاهربه دین و از ... اعلام کردند و من به عنوان کارشناس فقط نظاره گر احساسات پاک و بی شائبه آنان بودم.

در کتاب حاضر "چتری برای جوان" تلاش شده است ضمن رد ادعای کسانی که جوانان را به دین گریزی و حتی گاهی دین ستیزی متهم می کنند به خطراتی که دین و دینداری آنها را تهدید می کند و موانع و مواردی که ممکن است باعث تضعیف تدین و دینداری جوانان بشود و یا نیاز به رفع یا مراقبت دارد در سه بخش: 1- جوانان دین گریز نیستند! 2- برای تثبیت و تقویت باورهای دینی جوانان چه کنیم؟ 3- جوان ها مراقب باشید. اشاره کنیم و هشدار دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز