رضا ناصحی:

شنبه منتظر هوادارانیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۴:۲۶
کد خبر: ۳۵۲۶۸۴
شنبه منتظر هوادارانیم
رضا ناصحی گفت: امیدوارم روز شنبه و در بازی مقابل پرسپولیس هواداران از تیم شهرشان حمایت کنند و ثامن الائمه مملو از جمعیت باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رضا ناصحی در خصوص کسب یک امتیاز شیرین اما سخت در مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار سختی بود، سپاهان یکی از تیم‌های خوب و پرمهره ایران است، همانطور که دیدید آنها بدون عقیلی و نویدکیا هم خیلی راحت همان کیفیت قبل را ارائه می‌کنند. سپاهان سال هاست که جزو بهترین تیم های ایران است که از بودجه مناسبی هم برخوردار است.

وی افزود: اما خدارا شکر که توانستیم به هر شکلی بود با کسب یک امتیاز خارج شویم. مشکل اصلی ما دست بسته سرمربی و کادرفنی است، دیدید که در دقایقی از این دیدار حتی به عنوان مهاجم به میدان رفتم و این نشان‌دهنده مشکلات ما در بحث تعداد بازیکن است. باز هم باید دست مریزاد گفت به غیرت بازیکنان و کادرفنی پدیده که اینقدر خوب تا دقیقه آخر جنگیدیم تا بتوانیم در خانه به رقیب خود، ولو سپاهان پرمهره باج ندهیم.

ناصحی راجع به داوری این دیدار تاکید کرد: در خصوص داوری مسابقه هیچگاه اظهار نظر خاصی نکرده ام، در این دیدار هم انصافا قضاوت خوبی را از سوی تیم داوری شاهد بودیم.

ناصحی در خصوص دیدار با پرسپولیس در چارچوب دور برگشت لیگ برتر افزود: هواداران باید به ورزشگاه بیایند و از تیم شهرشان حمایت کنند تا بتوانیم در کنار حضور گرم آنها، موجب شادی و خوشحالی‌شان شویم. قول می‌دهم که همه ما تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت در برابر پرسپولیس داشته‌باشیم.

نظر شما