فرماندار محمودآباد:

حوزه راهداری از راه سازی سخت تر و مهم تر است

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۳:۵۳
کد خبر: ۳۵۳۱۰۵
حوزه راهداری از راه سازی سخت تر و مهم تر است
به همت اداره راه و شهرسازی شهرستان محمودآباد از راهداران نمونه این شهر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

این مراسم عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدداود موسوی، امام جمعه محمودآباد، یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، غفاری، رئیس اداره راه و شهرسازی محمودآباد و کارکنان و پرسنل اداره راه محمودآباد در نمازخانه این اداره برگزار شد.

محسن غفاری، رئیس اداره راه و شهرسازی محمودآباد، طی سخنانی در این مراسم گفت: همه ساله با آغاز فصل زمستان و کاهش دما ماموریت های راهداران برای خدمت رسانی مطلوب تر و حفظ راه های ارتباطی برای تردد شهروندان افزایش یافته و به همین منظور روز اول دی ماه را هفته راهدار نامگذاری شده است.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره راه و شهرسازی محمودآباد در حوزه راهداری طی یک سال گذشته، حفظ و ارتقای ایمنی جاده ها و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و عملیات روکش آسفالت و بهسازی جاده ها و پاکسازی حریم راه ها از مهمترین ماموریت این قشر زحمت کش جامعه عنوان کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی محمودآباد گفت: شهرستان محمودآباد دارای 14 نفر راهدار می باشد که امروز از زحمات و خدمات  5 نفر از فعالان این حوزه تقدیر و قدردانی به عمل می آید.

در ادامه این مراسم یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات راهداران در جامعه گفت: ماموریت و تلاش های این عزیزان همواره مورد تقدیر و رضایت شهروندان است.

وی گفت: راه و جاده مهمترین اصل در توسعه جوامع به شمار رفته و یکی از زیر ساخت های جذب گردشگر و مسافر بهسازی و نگهداشت مطلوب جاده های ارتباطی می باشد.

یوسف پور 3 عامل مهم در حوادث رانندگی را خودرو و سرنشین و جاده عنوان کرد و گفت: کاهش تلفات انسانی در حوادث رانندگی با حفظ و گسترش ایمنی راه ها ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار محمودآباد حوزه راهداری را مهمتر و سخت تر از راهسازی دانست و گفت: احداث و ایجاد راه ها طی یک بازه زمانی مشخصی صورت می گیرد اما آنچه که مهمتر ب هشمار می آید حفظ و نگهداری این راه های مواصلاتی است تا به مرور زمان از بین نرود.

در ادامه حجت السلام والمسلمین موسوی، امام جمعه محمودآباد، طی سخنانی راهداران را یکی از موثرترین اقشار خدمتگزار به مردم دانست و گفت: این افراد بدون کمترین ادعایی و خالصانه در جهت حفظ امنیت جاده ها خصوصا در زمان بروز بحران های مختلف به انجام وظیفه پرداخته و مردم باید قدردان تلاش های آنان باشند.

امام جمعه محمودآباد توجه به راه های ارتباطی روستاها را مهمترین دغدغه شهروندان روستایی عنوان کرد و از زحمات کارکنان اداره راه و شهرسازی در آسفالت راه های روستایی در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

DSCI3561

DSCI3558

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز