رئیس اتاق اصناف:

بسیاری از برندهای مبلمان کشور از مشهد نشات گرفته است

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۷:۵۲
کد خبر: ۳۵۳۱۳۲
بسیاری از برندهای مبلمان کشور از مشهد نشات گرفته است
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: نمایشگاه صنعت مبلمان مشهد، فرصتی کم نظیر برای تبادل اطلاعات و تکنولوژی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمود بنانژاد مشهدی در جمع خبرنگاران در ارتباط با برگزاری نمایشگاه صنعت مبلمان مشهد در محل نمایشگاه های بین المللی اظهار کرد: نمایشگاه هایی از این دست که در همه صنوف و صنایع بطور قانونی برگزار می شود یک فرصت خوب و ایده آل برای معرفی محصولات جدید، باکیفیت و دارای ضمانت است.

رئیس اتاق اصناف مشهد با انتقاد از برگزاری نمایشگاه های بدون مجوز در هتل ها و دیگر اماکن خاطر نشان کرد: چنین نمایشگاه هایی که جسته و گریخته در سطح شهرها گذاشته می شود و صرفاً به بحث عرضه کالای بی کیفیت می پردازد، نه تنها در توسعه اقتصادی صنعت مبلمان تأثیر مثبتی ندارد بلکه چون اطمینان مردم به تولیدات را از بین می برد به ضرر اقتصاد استان نیز هست و پس از آن شکایت های متعددی به اتاق اصناف می رسد.

وی ادامه داد: اما در نمایشگاه مبلمان که در تقویم نمایشگاهی ثبت شده است، خدمات باکیفیت و دارای ضمانت عرضه و همچنین انواع تکنولوژی و دستگاه های جدید نیز معرفی می شود که یک موقعیت بی نظیر در بحث انتقال تکنولوژی، خدمات و طرح های جدید است.

بنانژاد با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه هایی از این دست یک فرصت خوب برای صنعتگران است تا به تبادل اطلاعات و تکنولوژی بپردازند، تأکید کرد: در این نمایشگاه ها هدف بیشتر معرفی خدمات و دستگاه های جدید است و کمتر به بحث فروش آن هم فروش کالای بی کیفیت پرداخته می شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای خراسان رضوی در بحث توسعه صنعت مبلمان، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از برندهای مبلمان که در سطح کشور مطرح است از مشهد نشأت گرفته و در هیچ شهر دیگری به این اندازه تمرکز و جمعیت فعالان این حوزه را نمی توان مشاهده کرد .

بنانژاد ادامه داد: ضمن اینکه در این دوره از نمایشگاه مبلمان که با استانداردهای خوبی نیز برگزار شده است، برندها و شرکت های معتبر ایرانی و خارجی حضور دارند که به عقیده من این موضوع بیانگر آشتی تولیدکنندگان مطرح با صنعت نمایشگاهی است. چرا که در سال های قبل ما شاهد حضور چنین برندهایی در نمایشگاه مبلمان و روشنایی نبودیم.

گفتنی است، شانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و روشنایی از یکم تا چهارم دی ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور 180 شرکت تولیدی برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز