بارندگی های امسال خوزستان خوب بود

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۳:۴۱
کد خبر: ۳۵۳۱۴۵
بارندگی های امسال خوزستان خوب بود
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: امسال بارش باران در استان خوب بوده است و پیش بینی می شود در هفته های آینده نیز، باران خوبی در استان ببارد.

کوروش بهادری در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز، اظهار داشت: بارش های پراکنده باران که از عصر چهارشنبه در اغلب نواحی استان خوزستان آغاز شده است تا ظهر جمعه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه، سامانه بارشی که از دریای سرخ به کشورمان وارد شده است، عنوان کرد:  این سامانه بارشهای نسبتا خوبی را در استان خوزستان به همراه داشته است.

عضو شورای اداری استان خوزستان، ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته هندیجان با 39.9 ،بهبهان 29.8 ، آغاجاری 29.4 و امیدیه با 28.5 میلیمتر بیشترین بارندگیهای استان را به خود اختصاص داده اند.

بهادری افزود: همچنین در این مدت اهواز10.4، آبادان 14.6، ایذه 13.4،بستان 4.2 ، حسینیه 5.4 ، دهدز19.3 ، دزفول 4.4 ، رامهرمز 21.2 ، شوش 2.8 ، شوشتر 7.4 ، مسجد سلیمان15.6 ، ماهشهر 16 ، گتوند 9.4 و لالی 10.6 میلیمتر بارندگی داشته اند.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان، پیش بینی کرد تا ظهر فردا آسمان استان خوزستان در اغلب مناطق با بارندگی و رگبار پراکنده توام با تند باد همراه باشد ضمن اینکه در ارتفاعات مناطق شرقی استان از جمله باغملک و دهدز بارش برف پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت آینده خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

عضو شورای اداری استان خوزستان، همچنین با اشاره به اینکه دمای هوای استان در اغلب نقاط در حال حاضر بین 4 تا 10 درجه سانتیگراد بالای صفر می باشد گفت: پیش بینی می شود این دما در اغلب نقاط استان دو تا چهار درجه کاهش یابد.

مدیر کل هواشناسی استان بارندگیهای امسال در استان خوزستان را خوب توصیف کرد و گفت: طبق پیش بینیهای این سازمان خوشبختانه در هفته های آتی نیز بارندگیهای خوبی در استان ایجاد خواهد شد.

گفتنی است، استان خوزستان چند سالی است که با پدیده خشکسالی مواجه بوده به طوریکه سال گذشته به دلیل کاهش بارندگی های چند ماهی با پدیده ریزگردها و گرد و خاک مواجه بود و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز