تشکیل شورای توسعه فرهنگ و هنر در محمودآباد

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۹:۲۴
کد خبر: ۳۵۳۱۹۰
تشکیل شورای توسعه فرهنگ و هنر در محمودآباد
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و با همکاری انجمن های هنری این اداره شورای توسعه فرهنگ و هنر در محمودآباد راه اندازی و تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ اولین نشست این شورا پیش از ظهر امروز با حضور امیرنیا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و روسای انجمن های فرهنگی و هنری محمودآباد و فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر تشکیل شد.

امیر امیرنیا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، طی سخنانی هدف از تشکیل این شورا را آسیب شناسی برنامه های فرهنگی و هنری و تدوین برنامه های جامع و شاخص هنری برای اجرا در سطح شهرستان و بهره مندی از کلیه ظرفیت های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان محمودآباد برای ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه عنوان کرد.

وی گفت: خوشبختانه افرادی که در این جمع حضور دارند می توانند برای تغییر رویکرد نسبت به مقوله فرهنگ و هنر و به راه انداختن جریان فرهنگی موثر باشند.

وی افزود: شهرستان محمودآباد به نسبت جمعیت خود در قیاس با سایر شهرهای استان از هنرمندان به نام و برجسته ای بهره مند می باشد که نیازمند بهره گیری از قابلیت های آنها در توسعه فرهنگی شهرستان می باشد.

ایشان با اشاره به نیاز جوانان شهرستان محمودآباد به سینما جهت غنی سازی اوقات فراغت خود گفت: براساس رایزنی های به عمل آمده تا یک ماه آینده فیلم های سینمایی و تئاتر در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برای عموم شهروندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی برنامه ریزی بر اساس نیاز مخاطبان جامعه را اصلی مهم در تدوین برنامه های انجمن های فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: همه ساله برنامه های زیادی از سوی انجمن ها در سطح شهرستان برگزار می گردد ولی اثر گذاری آن بر اقشار مختلف جامعه به نسبت کم می باشد و  این باز می گردد به فاصله نیاز مخاطب با برنامه اجرا شده.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر به بیان دیدگاه و ارائه راهکار خود پیرامون مسائل مختلف فرهنگی شهر پرداختند و بر همکاری ، مساعدت و هماهنگی بیشتر مسئولان شهری برای ایجاد یک جریان فرهنگی هنری تاکید و خواستار تغییر رویکردها نسبت به این مقوله شدند.

همچنین حاضرین ضمن ابراز خرسندی خواستار ادامه تشکیل این جلسات شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز