گرشاسبی در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی شهرستان قدس گفت:

شهرستان قدس در طر ح آمایش قطب ویژه محسوب می شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱:۱۶
کد خبر: ۳۵۳۳۲۳
شهرستان قدس در طر ح آمایش  قطب ویژه  محسوب می شود
مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در همایش 117ورزشکار آسیایی و جهانی، شهرستان قدس را قطب ویژه تهران عنوان کرد واظهار داشت، اعتبارات ویژه ای در این طرح به این شهر اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب  تهران، گرشاسبی مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در همایش تجلیل از 117 ورزشکار شهر قدس که با حضور اینانلو معاون سیاسی فرماندار شهرستان قدس ،  گروسی نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، صادقی رئیس اداره ورزش و جوانان، خدابخش محمد‌زاده‌ پودینه رئیس شورای اسلامی شهر قدس و اعضای شورای اسلامی شهر شهر قدس، کولیوندشهردار شهر قدس، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران  شهرستان قدس و اسلام شهر، لطفی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزش، رئیس اداره آموزش و پرورش قدس و تعدادی از مسئولان شهرستان و اعضای صنایع سطح شهر  به همراه ورزشکاران و مدال‌آوران در سالن ورزشی الغدیر شهر قدس برگزار شد، ضمن تبریک بمناسب ایام ولادت نبی اکرم، از تلاش همه کسانی که در توسعه ورزش منطقه قهرمان خیز قدس سهیم هستند تقدیر نمود و افزود در بین شما عزیزان افتخار آفریننانی وجود دارند که در عرصه های بین المللی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوردند.

وی هدف ازبرپایی چنین همایش هایی را ایجاد شوق و انگیزه در بین جوانان برای گسترش ورزش دانستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، در این مراسم با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه توجه به ورزشکاران سبب اقتدار ملی است، بایستی میادین ورزشی را به میادین خودسازی، شکوفایی و پرورش جوانان با اخلاق تبدیل کنیم و تاکید کرد شما ورزشکاران جوان در آوردگاه های آسیایی و جهانی افتخار کسب کردید و از این بابت قدردان همگی شما هسیتم.

گرشاسبی افزود یکی از سیاست های ادارات ورزش تعامل با فرمانداری ها، شورای شهر، شهرداری ها و سائربخش های خصوصی است و با توجه به مخاطب زیاد در  عرصه ورزش وظیفه همه مسوولان هست در این راستا کمک کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران  افزود: در طرح آمایش استان تهران، شهرقدس به عنوان یکی از مناطق قهرمانی کشور است که اعتبارات ویژه ای در این طرح به این شهر اختصاص خواهد یافت.

گرشاسبی در پایان این نوید را داد، که در سال 95 تهرانی جدید را در عرصه ورزش های قهرمانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام و  افتتاح پروژه های جدید را خواهیم داشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز