امام جمعه گرگان:

لایحه منطقه آزاد اینچه برون در مجلس تصویب شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۹:۳۲
کد خبر: ۳۵۳۴۹۷
لایحه منطقه آزاد اینچه برون در مجلس تصویب شود
امام جمعه گرگان گفت: امیدوار هستم تا لایحه منطقه آزاد اینچه برون دوباره وارد مجلس شود و مورد تصویب قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: امروز سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) یکی از پنچ امام اللعظم است و مسیحیان اعتقاد خاصی به او دارند.

وی بیان کرد: روز چهارشنبه هفته آینده یعنی نهم دی ماه روزی است که مردم ما توطئه های دشمن را به فراموشی سپردند.

خطیب نماز جمعه گرگان اتفاقات نهم دی را بازگو کرد و افزود: مزدوران دشمن در کشور ما در نهم دی ماه شعار "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است" سر می دادند که نشان از وجود افراد شاهنشاهی بود.

نماینده ولی فیقه در استان گفت: مردم ما نیز به پا خاستند و با راهپیمایی هایی که در 9 دی و 22 بهمن انجام دادند، مشت محکمی را بر سیلی دشمنان انقلاب زدند.

لایحه منطقه آزاد اینچه برون تصویب شود

آیت الله سید کاظم نورمفیدی خاطرنشان کرد: در سفر ریاست محترم جمهور قرار شد تا اینچه برون به منطقه آزاد تبدیل شود اما این لایحه وارد صحن مجلس شد و مورد تایید نمایندگان قرار نگرفت.

امام جمعه گرگان به نتایج موثر منطقه آزاد اینچه برون اشاره کرد و اظهار داشت: اگر این امر تحقق پیدا کند، امتیازهای خوبی برای استان به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاران خارجی و داخلی که برای این مطقه برنامه ریزی کرده اند، از تسهیلات خوبی از جمله عدم پرداخت مالیات بهره مند می شوند.

نورمفیدی گفت: استان گلستان جزو 8 استان کمتر توسعه یافته در کشور است و نمایندگان مجلس باید عنایت بیشتری نسبت به این استان ها داشته باشند تا کشور در حالت متعادل قرار گیرد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه استان گلستان در صنعت، کشاورزی و گردشگری وضعیت مناسبی ندارد، گفت: استان ما در این بخش ها مشکلات اساسی دارد که باید رفع شود. در حال 40 درصد کشاورزانی که سویا کاشتند، محصولشان به علف تبدیل شده است. کشاورزان باید هزینه کنند اما درآمد کم داشته باشند و کشاورز نیز از آن ناله می کند.

نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز گذشته به منطقه صوفیکم در شمال استان رفتم و از نزدیک شاهد حفاری نفت و گاز بودم. از شما نمازگران می خواهم که دعا کنید تا مهندسین ما به خیل عظیمی از نبت و گاز برسند که موجب رشد و توسعه استان خواهد شد.

او در پایان گفت: با رسیدن به نفت و گاز، این منطقه به نیروی کاری چهارهزارنفری احتیاج دارد که در امر کاهش بیکاری موثر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز