سرمربی پدیده:

بازی با پرسپولیس، بازی سختی برای ماست

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۴:۰۵
کد خبر: ۳۵۳۵۶۱
بازی با پرسپولیس، بازی سختی برای ماست
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازی با پرسپولیس، بازی سختی برای ماست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس افزود: پرسپولیس به عقیده من تیم بسیار خوبی است و از مربی جنتلمنی مانند آقای برانکو سود می‌برد و اگر بنا باشد فوتبال کشور ما از دانش مربیان خارجی استفاده کند، باید از کسانی مانند وی استفاده شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس روز به روز شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار دارد و به نظر من این تیم یکی از مدعیان لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان یادآور شد: بازی با پرسپولیس بازی سختی برای ماست، باید در بازی فردا پیروز شویم تا اینکه بتوانیم شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی با بیان اینکه نوع برگشت ما به بازی در بازی با سپاهان به‌گونه‌ای بود که بچه‌ها با روحیه مضاعف به این دیدار قدم می‌گذارند، در ابتدای فصل دو جای خالی در تیممان گذاشتیم و در جلسه‌ای که با مدیر باشگاه داشتیم بنا شد که این دو جای خالی را با بازیکنان خوبی پر کنیم.

مهاجری گفت: در بازی فردا محروم نداریم اما متأسفانه مصومان زیادی در تیم ما هستند که می‌‌توان به میلاد غریبی، کریم احمدی، حسن جعفری و مسعود نظرزاده اشاره کرد.

وی ادامه داد: یونس شاکری هم که در بازی گذشته با وجود مصدومیت به میدان رفت، شرایط خوبی را دارد و امیدوارم با تلاش کادر پزشکی باشگاه از این بازیکن بتوانیم در بازی فردا از ابتدا استفاده کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز