عیسی فرهادی گفت:

۲۴۷۷ نفر داوطلب کاندیداتوری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۶:۲۱
کد خبر: ۳۵۳۶۲۸
۲۴۷۷ نفر داوطلب کاندیداتوری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند
با ثبت نام 2477 پس از یک هفته ثبت نام از داوطلبین عضویت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به پایان رسید.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، عیسی فرهادی جمعه در پایان مدت زمان قانونی ثبت نام داوطلبان نمایندگی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد فرمانداری تهران بیان داشت: 2477 نفربرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  نام نویسی کرده اند. فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اعلام داشت از این تعداد 2459 نفر مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند و 18 نفر دیگر در حال تکمیل مراحل ثبت نام خود می باشند. وی با اشاره به اینکه داوطلبانی که نام نویسی آنها قطعی شده بیان داشت از این تعداد  1992 نفر مرد و 467 نفر زن هستند فرهادی در ادامه اعلام کرد از این تعداد 468 داوطلب دارای مدرک دکتری، یک 1747 نفر کارشناسی ارشد ، 102 داوطلب کارشناسی و 141 نفر دارای مدرک حوزوی و یک نفر نیز دارای مدرک فوق دیپلم(دارای سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی) هستند . 

فرماندار تهران با بیان اینکه 20 داوطلب ثبت نام شده در حوزه انتخابیه تهران نماینده اقلیت های مذهبی هستند، تصریح کرد: 128 نفر از داوطلبان ثبت نام شده در حوزه انتخابیه تهران دارای سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره های مختلف را دارند .

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود .  

نظر شما