پیام رئیس فدراسیون جهانی کاراته :

فدراسیون کاراته ایران یک عضو برجسته و شاخص فدراسیون جهانی کاراته است

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳:۱۸
کد خبر: ۳۵۴۰۳۷
فدراسیون کاراته ایران یک عضو برجسته و شاخص فدراسیون جهانی کاراته است
به مناسبت برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی(کاپ ارومیه) که تابستان سال 95 برگزار خواهد شد، آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته پیامی ارسال کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، رئیس فدراسیون جهانی کاراته بمناسبت برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت تابستان95 در پیامی ارسالی اظهار داشت :با نهایت مسرت ، حضور کلیه شرکت کنندگان در دوازدهمین دوره  مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی- کاپ ارومیه- را صمیمانه خیر مقدم می گویم همچنین از این فرصت استفاده کرده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از فدراسیون کاراته  جمهوری اسلامی ایران  به خاطر سالها کار و تلاش در راه رشد و گسترش کاراته و همکاری صمیمانه با فدراسیون جهانی کاراته در راستای تحقق اهداف فدراسیون جهانی کاراته ابراز می دارم .

فدراسیون کاراته ایران یک عضو برجسته و شاخص فدراسیون جهانی کاراته است و کمیت و کیفیت قابل توجه کاراته ایران ، فدراسیون کاراته ایران را به یکی از قطب های اصلی قاره آسیا و جهان تبدیل کرده است .

آرزوی بهترین ها را برای برگزارکنندگان مسابقات بین المللی ارومیه را دارم و آرزومندم که همکاری های فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با فدراسیون جهانی کاراته بیش از پیش افزایش یابد .

آنتونیو اسپینوز – رئیس فدراسیون جهانی کاراته

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز