مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین خبر داد؛

فراخوان طراحی المان شهدای مفقودالاثر قزوین

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳:۵۳
کد خبر: ۳۵۴۰۳۸
فراخوان طراحی المان شهدای مفقودالاثر قزوین
طراحی المان 200شهید مفقودالاثر و شهدای شاخص قزوین از سوی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین فراخوان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر علی فرج زاده ها، رییس نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با ایشان دیدار و پیرامون فراخوان طراحی المان 200شهید مفقودالاثر و شهدای شاخص قزوین با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار حقایق پور با اشاره به اینکه استان قزوین 3هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: از آمار فوق، 200شهید مفقودالاثر هستند که طراحی و ساخت المان آنان در گلزار شهدا محلی برای رجوع خانواده هایشان خواهد بود.

حقایق پور افزود: با ساخت این المان، خانواده های شهدا و ایثارگران و عموم مردم می توانند به یاد آنها فاتحه ای قرائت کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی بدارند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان در استانداری تشکیل شده است، گفت: سال گذشته در این کارگروه مقرر شد تا نظام مهندسی ساختمان پیگیری های لازم در راستای فراخوان طراحی المان 200شهید مفقودالاثر و شهدای شاخص قزوین را طبق معیارهای فرهنگی بنیاد، انجام دهد.

فراخوان طراحی المان شهدای مفقودالاثر در دستور کار نظام مهندسی استان قزوین قرار بگیرد

این مسئول افزود: همچنین در کارگروه فوق مقرر شد تا فراخوان طرح یاد شده سریع تر اجرایی شود تا با انتخاب بهترین طرح، اقدامات لازم در ساخت المان صورت بگیرد اما تاکنون این موضوع به تعویق افتاده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بایستی فراخوان طراحی المان یاد شده در دستور کار نظام مهندسی استان قزوین قرار بگیرد، گفت: با تحقق این موضوع، می توان عملیات اجرایی آن را تا پایان سال جاری آغاز کرد.

وی به ویژگی ساختمان مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد استان قزوین اشاره کرد و گفت: این مرکز به دلیل استقبال خوب دانشجویان، نیاز به توسعه دارد که درخواست داریم سازمان نظام مهندسی از این مرکز بازدید کرده و نظر کارشناسی خود را ارائه بدهد.

در ادامه این دیدار، فرج زاده ها رییس نظام مهندسی استان قزوین با توجه به اهمیت و جایگاه شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به اجرایی شدن این طرح تاکید کرد و گفت: برای اینکه این المان در کوتاه ترین زمان ساخته شود بایستی تامین اعتبار و ضمانت اجرایی طرح و مراحل دیگر آن روشن و شفاف باشد.

حقایق پور (1)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز