مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد:

برگزاری ۳۷ مجمع انتخاباتی هیئت های استانی در کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۹:۵۲
کد خبر: ۳۵۴۳۵۲
برگزاری ۳۷ مجمع انتخاباتی هیئت های استانی در کهگیلویه وبویراحمد
ایزد پور کسب عنوان اول کشور استان در سرانه فضای ورزشی در کشور را مدیون تلاش مجموعه همکاران فنی اداره کل ورزش دانست و از همه کسانیکه در این راستا همکاری و تلاش داشتند تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمددر نشست شورای اداری کارکنان ورزش و جوانان استان از برگزاری 37 مجمع انتخاباتی هیئت های استانی در 23 ماهه گذشته خبر داد.

در این جلسه که به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص)،ولادت حضرت امام جعفر(ع)وبه مناسبت سالروز تاسیس وزارت ورزش و جوانان در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل و با حضور مدیر کل ،معاونین و کارکنان ورزش استان برگزار شد،حکمتی اصل معاون توسعه ورزش استان ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و سالروز تاسیس وزارت ورزش و جوانان، روند توسعه زیر ساخت های ورزش استان را خوب و مثبت ارزیابی نمود و خواستار توجه بیشتر به توسعه زیر ساخت ها در ورزش قهرمانی و همگانی شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل توجه به منابع انسانی در ورزش استان و هیئت ها را یکی دیگر از مهمترین مباحث قابل توجه در ورزش استان دانست و کسب قهرمانی بدست آمده در ورزش استان را نوید روزهای درخشان در ورزش  برشمرد و از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر کرد.

ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان  کهگیلویه وبویراحمدنیز ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)و تبریک سالروز تاسیس وزارت ورزش و جوانان ،بر اخلاق مداری و رعایت شئونات اسلامی در محیط اداری و مکان های ورزشی تاکید کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بر تلاش مضاعف در راه توسعه و اشاعه ورزش استان و  رسیدن به جایگاه اصلی خود در کشور تاکید  و از تلاش معاونین ،مسئولین ستادی و کارکنان اداره کل و هیئت ها کسب عناوین و مقام  های اداری و ورزشی تقدیر کرد.

ایزد پور کسب عنوان اول کشور استان در سرانه فضای ورزشی در کشور را مدیون تلاش مجموعه همکاران فنی اداره کل ورزش دانست و از همه کسانیکه در این راستا همکاری و تلاش داشتند تقدیر کرد.

وی به ارتقاء رتبه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف اداری و ورزشی اشاره و گفت: با تلاش های کارکنان مجموعه اداره کل ورزش رتبه استان ما از 31 به 26 رسید.

این مسئول بر پیگیری نامه های ارسالی به وزارت ورزش و فدراسیون ها، تعامل حوزه های اداری و ستادی با شهرستان ها و وزارت تاکید کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با رضایت از وضعیت مطلوب پروژه های عمرانی در استان، گفت: پنج پروژه ورزشی گچساران و باشت به اتمام رسیده و در 18 دی ماه افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: قرار پارک ورزشی مخصوص بانوان در زمینی به مساحت  شش هزار متر مربع و با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون تومان در گچساران احداث شود.

ایزدپور در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان، خواستار حضور حداکثری و گسترده مردم به خصوص جامعه ورزشی در این انتخابات شد و گفت: مردم با شرکت در انتخابات وفاداری خود را به ولایت فقیه ثابت می کنند.

 

نظر شما