سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۰:۳۴
کد خبر: ۳۵۴۷۰۱
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم و امیدوارم در بازی بعدی بهتر ظاهر شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان، محمدمهدی ایزدپناه اظهار داشت: ما باید با تیم شهرداری تبریز با شرایط بهتری بازی می کردیم و روی مشکلاتی که داریم باید کار کنیم. در مجموع از عملکرد بازیکنان خیلی راضی نبودم و امیدوارم در بازی بعد با انگیزه بهتری کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز شرایط به گونه ای بود که از بازیکنان نیمکت نشین تیم هم استفاده کردیم تا در بازی های سخت پشتوانه خوبی در نیمکت داشته باشیم. به همین منظور فشار زیادی روی تیم شهرداری تبریز نگذاشتیم  و سعی کردیم از بازیکنان بیشتری در این بازی استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی خوب و نسبتا قشنگی بود اما بازی سطح بالایی نبود. به آقای افرادی سرمربی تیم تبریز به خاطر بازی خوبی که انجام دادند تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های آینده شاهد تیم بهتری از تبریزی ها باشیم.

ایزدپناه در رابطه با بازی روز پنج شنبه این تیم در مقابل پالایش نفت آبادان بیان داشت: تیم نفت، تیم بسیار خوبی است اما در چند هفته گذشته عملکرد خوبی در مسابقات نداشته است و بیشتر بازی های خود را واگذار کرده است. این تیم در خانه بسیار قدرتمند ظاهر می شود و اکثر بازی هایی که میزبان بوده است را پیروز از زمین خارج شده است.

او در پایان گفت: تیم ما به پیروزی در برابر پالایش نفت آبادان نیاز مبرمی دارد و سعی می کنیم تا با برد در مقابل این تیم، شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. بازیکنان خارجی تیم هم برای کریسمس از تیم جدا نمی شوند و تعطیلاتی برای این بازیکنان در نظر نگرفته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز