لبخند شادی بر لب کودکان ناشنوا

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۴:۲۷
کد خبر: ۳۵۴۷۲۹
لبخند شادی بر لب کودکان ناشنوا
در آستانه میلاد پیامبر مهربانی، جمعه شب تعداد 94 سمعک اهدایی توسط یک خیر نیکوکار به 75کودک و نوجوان کم شنوا اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، 94 دستگاه سمعک که با لوازم جانبی آن ،جهت استفاده افراد  نیازمند به مشهد اهدا شده بود با حضور دکتر مهرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،دکتر پوریوسف مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر عبدا... بهرامی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) و جمعی از خیرین نیکوکار با حضور خانواده های آنان در سالن شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا(ع) به کودکان و نوجوانان شهر اهدا شد.

سمعکهای اهدایی به همت مهندس رضا کهلایی عضو شورای مشارکت های مردمی بیمارستان امام رضا (ع) که در حال حاضر جهت ادامه تحصیل در خارج از کشور بسر می برد و تلاشهای دکتر بهرامی، گروه بانوان حامی بیماران بیمارستان امام رضا(ع) به ایران منتقل شد وطی مراسمی به افراد کم شنوا یا ناشنوا اهدا شد. همچنین هدایایی توسط آقای مهندس  عباس عباس زادگان،جناب آقای حاج محمد فرزانی وگروه بانوان حامی به کودکان و خانواده آنان تقدیم شد.

دکتر عبدالله بهرامی در حاشیه این مراسم گفت : سمعک های اهدایی با کلیه لوازم جانبی و دستگاه های تنظیم فرکانس و حتی ذخیره مصرف دو سال باطری به ایران ارسال و به نیازمندان اهدا شد.

وی یادآورشد: این بیماران توسط سازمان بهزیستی، کارشناسان شنوائی سنجی و مددکاران اجتماعی  مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از شناسائی و بررسی های اولیه تعداد یک سمعک و حتی به بعضی افراد دودستگاه اهدا شد.

دکتر بهرامی با اشاره به اینکه کلیه گیرندگان سمعک حداقل از نقص 70درصدی شنوائی رنج می بردند خاطرنشان کرد: این اقدام تأثیر زیادی در ارتقاء وضعیت تحصیلی این دانش‌آموزان خواهد داشت و این موضوع باعث می‌شود تا آوای جدیدی در سکوت زندگی این افراد و به ‌ویژه در روند تحصیلی و آموزشی این دانش‌آموزان به وجود آید.

دکتر بهرامی افزود: در صدد هستیم شورای مشارکت مردمی را در کل استان گسترش داده و گروه خیرین را با پنج هزار عضو تشکیل دهیم. گروه بانوان حامی نیز شورایی است که در بیمارستان امام رضا (ع) تشکیل شده و با بررسی پرونده های بیماران بی بضاعت، آنان را از کمک های خیرین بهره مند می کند. برای بیمارانی همچون بیماران ام.اس، دیابتی و روانی نیز که باید تا آخر عمر دارو مصرف کنند به صورتن ماهانه مبالغی اهدا می شود.

دکتر بهرامی تاکید نمود:تمام این اقدامات نیکوکارانه را از فیوضات وجود با برکت حضرت امام رضا (ع) در شهر مشهد می‌دانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز