مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری در پلدختر برگزار شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۲:۴۹
کد خبر: ۳۵۴۸۵۲
مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری در پلدختر برگزار شد
به مناسبت هفـته کاهـش اثرات بلایای طبیعی ، مانورپناهگیری و تخلیه اضطراری با حضور جمعی از مسئولان در محل دبسـتان شهید علیپـور شهر پلدختر برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،تیمور فریدونی ، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پلدختر در حاشیه این مانور به خبرنگار برنادر پلدختر اظهار داشت: در این مانور نیروهای امداد رسان به دانش آموزان اصول اولیه پناهگیری و تخلیه اضطراری هنگام وقوع حوادث به ویژه زلزله را آموزش دادند .

وی افزود: این مانور با شرکت امدادگران ، اورژانس ، آتش نشانی ، هلال احمر و همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی برای مقابله با حوادث برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر پلدختر بیان کرد: در این مانور امدادگران ضمن کمک رسانی و حمل مصدومان حادثه فرضی و مداوا و انتقال آنها به مراکز درمانی نسبت به اطفای حریق در محل حادثه در کمترین زمان اقدام کردند.

وی عنوان کرد: آموزش و افزایش توان دانش آموزان در مقابله با بحران و حوادث و تمرین عملی اصول مقابله با حوادث و بلایای پیش بینی نشده ، آگاهی ، پناهگیری صحیح ، خروج اضطراری و آماده سازی دانش آموزان برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی ، هدف برگزاری این مانور می باشد .

فریدونی گفت: همچنین امور داوطلبان پروژه کاروان سلامت را با ویزیت و توزیع داروی رایگان در محل روستای ولی عصر (عج) با مشارکت داوطلبان گروه مهارت انجام دادند.

وی تصریح کرد: نجاتگران به همراه سرپرست جمعیت و کارکنان هلال احمر شهرستان ، از خانواده نجاتگر مرحوم سجاد چراغی دیدار و دلجویی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز