پس ازگذشت ۲۰ روز بلاتکلیفی

سرپرست شهرداری الیگودرز انتخاب شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۱:۱۱
کد خبر: ۳۵۴۸۷۵
سرپرست شهرداری الیگودرز انتخاب شد
پس از گذشت 20 روز از عزل و استعفای شهردار، عصر امروز با حضور 7عضو حاضر شورای شهر الیگودرز جلسه انتخاب سرپرست شهرداری الیگودرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از الیگودرز ،پس از گذشت بیست روز از عزل و پس از آن استعفای شهردار الیگودرز امروز در غیاب میثم سرلک و محمد سرلک دو عضو مستعفی شورای شهر جلسه انتخاب سرپرست شهرداری الیگودرز برگزارشد  و قدرت اله رحمانی از کارمندان این نهاد سکاندار شهرداری شد.

در این جلسه که استعفای غلامعباس یار احمدی مورد تایید اعضا قرار گرفت پس از بررسی سوابق گزینه های سرپرستی شهرداری که در چند روز گذشته انجام شد  7 عضو حاضر شورای شهر قدرت اله رحمانی را بعنوان  سرپرست شهرداری انتخاب نمودند.

شایان ذکر است: قدرت اله رحمانی هشتمین انتخاب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر الیگودرز می باشد  و پس از استعفای یار احمدی میثم و محمد سرلک دو عضو شورای شهر نیز در اعتراض به وضعیت موجود از عضویت در شورا استعفا دادند و شهر الیگودرز  نزدیک به 20 روز است که شهردار ندارد اما یکی از اعضای شورای شهر بر این باور است که با انتخاب سرپرست شهرداری، کشتی طوفان زده  این نهاد را فعلا به ساحلی امن رسانده تا زمینه برای انتخاب شهردار فراهم شود که  بر اساس شنیده ها محمد لطفی میانجایی بعنوان تنها گزینه  شهرداری الیگودرز مطرح می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز