امام جمعه نرماشیر:

تعامل و همکاری با آموزش و پرورش لازمه توسعه پایدار کشور است

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۳:۲۵
کد خبر: ۳۵۵۰۴۰
تعامل و همکاری با آموزش و پرورش لازمه توسعه پایدار کشور است
امام جمعه نرماشیر با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در پیشرفت کشور، گفت: تعامل و همکاری با آموزش و پرورش لازمه توسعه پایدار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام روح الله ایران نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر، خاطر نشان کرد: در آموزه های دینی دین اسلام به علم آموزی و تعلیم و تربیت سفارش زیادی شده است.

وی با نام بردن از آموزش و پرورش به عنوان دستگاه زیر ساختی و مادر، اظهار کرد: عرصه تعلیم و تربیت مهمترین عرصه فرهنگی در کشور است.

ایران نژاد با بیان اینکه روحیه تعاون، همراهی و همکاری عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود بر تعامل و همکاری همه ی دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان نرماشیر گفت: آموزش و پرورش نقش موثری در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه دارد و باید فرهنگ از خود گذشتگی و ایثار در مدارس نهادینه شود.

روح الله ایران نژاد با اشاره به نقش آفرینی مدارس در اقصی نقاط کشور بر رسیدگی به مشکلات آموزشی مناطق کمتر برخوردار تاکید کرد.

بر پایه این گزارش؛ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به منظور بررسی مشکلات آموزشی و پرورشی این شهرستان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز