مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

۹دی روز میثاق با ولایت و نمایش بصیرت عاشورایی است

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۸:۵۸
کد خبر: ۳۵۵۰۸۷
۹دی روز میثاق با ولایت و نمایش بصیرت عاشورایی است
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در پیامی گفت: 9دی روز میثاق با ولایت و نمایش قدرت و بصیرت عاشورایی مردم همیشه در صحنه ایران عزیز اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی آقایی در پیامی فرارسیدن نهم دی ماه سالروز حماسه تاریخی و انقلابی تجدید میثاق امت با ولایت و رهبری را تبریک گفت.

متن کامل این پیام در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

9دی ماه روز میثاق با ولایت و نمایش قدرت و بصیرت عاشورایی مردم همیشه در صحنه ایران عزیز اسلامی است که همواره به عنوان برگ زرینی در تاریخ روشن و ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواهد درخشید.

حضور حماسی مردم ولایتمدار، عاشورایی، انقلابی و همیشه در صحنه و بیعت مجدد ملت بصیر ایران اسلامی با ولایت و رهبری نهم دی ماه را تبدیل به یوم الله در تقویم مملو از عزت و افتخار کشورمان نمود.

در ادامه این پیام می افزاید: ملت شهید پرور و با بصیرت ایران اسلامی به‌ ویژه ورزشکاران و قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و خیل عظیم جوانان مومن، انقلابی و فرهیخته استان با حضور پرشور، گسترده و با نشاط در آیین های بزرگداشت حماسه درخشان و ماندگار 9دی، بار دیگر پیوند وثیق امام و امت و نقش آن در تولید قدرت پایدار و مستمر برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی را نمایان می سازند و با برافراشتن پرچم بصیرت و ولایت مداری‌، نشان خواهند داد در هر زمان که آرمان های بلند انقلاب اسلامی و میراث های گران سنگ امام راحل‌(ره) و شهدای عزیز، از سوی ضدانقلاب، فتنه گران و بیگانگان مورد مخاطره، تهدید و تعرض قرار گیرد، به موقع و به ‌هنگام در صحنه حاضر خواهند شد و تحت زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به تکلیف انقلابی خود عمل خواهند کرد.

نظر شما