دستگیری سارقان حرفه ای ۱۰ خودروی پراید در محمودآباد

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۲:۱۵
کد خبر: ۳۵۵۳۸۲
دستگیری سارقان حرفه ای ۱۰ خودروی پراید در محمودآباد
فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 3 سارق حرفه ای خودرو در محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ عصر امروز سرهنگ دوم پاسدار زمان شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار برنا در محمودآباد از دستگیری سه سارق حرفه ای خودرو در محمودآباد خبر داد و گفت: در اجرای دستورات سردار فرماندهی انتظامی استان مبنی بر شناسایی منازل اجرایی و نظارت بر نحوه اجاره و افراد ساکن بر این منازل لذا عوامل پلیس آگاهی و اطلاعات انتظامی شهرستان محمودآباد به تردد یک باند سه نفر در یکی از ویلاهای شهر محمودآباد مشکوک شده و پس از شناسایی و زیر نظر داشتن این افراد موفق به دستگیر این باند بزرگ سارقین خودرو شدند.

وی گفت: اعضای این باند که هر 3 نفر اهل کرج بوده و 28 سال سن داشتند پس از دستگیری به 10 سرقت خودرو در شهرهای سرخرود، محمودآباد و کرج و تهران اعتراف کردند.

سرهنگ دوم شالیکار گفت: اعضای این باند با شناسایی خودروهای پراید مدل پائین که فاقد سیستم های حفاظتی از قبیل دزدگیر و قفل فرمان بودند اقدام به ربودن خودروها نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در اقامتگاه اعضای این باند مقادیر زیادی از تجهیزات و قطعات خودرو از قبیل لاستیک و ضبط و باند و غیره کشف و ضیط شد.

وی افزود: اعضای این باند بعد از سرقت خودروها اقدام به متلاشی نمودن قطعات و تجهیزات آن در مناطق متروکه نموده و سپس خودرو را به حال خود رها می نمودند.

سرهنگ دوم شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: کلیه اعضای این باند با حکم مرجع قضایی روانه زندان شدند و هر یک از شهروندان مالباخته جهت شناسایی اموال خود می توانند به پلیس آگاهی مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز