استاندار سیستان و بلوچستان:

در برخورد با اتباع خارجی دقت بیشتری داشته باشید

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۰:۵۴
کد خبر: ۳۵۵۵۹۱
در برخورد با اتباع خارجی دقت بیشتری داشته باشید
علی اوسط هاشمی گفت: کارکنان اداره اتباع و مهاجران باید به حسن رفتار با اتباع خارجی دقت بیشتری داشته باشند ، انسان ها توان تحمل بسیاری از مشکلات را دارند اما بی احترامی باعث از بین رفتن حرمت افراد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا سیستان و بلوچستان : استاندار سیستان وبلوچستان صبح پنجشنبه در دیدار با کارمندان اداره اتباع و مهاجران خارجی استانداری سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار کرد: باید به دو کشور پاکستان و افغانستان  به عنوان دو کشور دوست و همسایه ما که در شرایط سخت در کنار ما بوده اند و درهای آنها به روی ایران باز بود توجه خاصی کرد.

وی گفت: کارکنان اداره اتباع و مهاجران باید به حسن رفتار با اتباع خارجی دقت بیشتری داشته باشند ، انسان ها توان تحمل بسیاری از مشکلات را دارند اما بی احترامی باعث از بین رفتن حرمت افراد می شود.

 

علی اوسط هاشمی بیان کرد: باید با رفتار درست و تکریم اتباع خارجی از این افراد سرمایه ساخت تا واقعیت های ایران اسلامی را در خارج از مرزها بازگو کنند ، جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی به اتباع خارجی ارائه کرده که نباید با بد رفتاری باعث از بین رفتن آثار این خدمات شد.

وی خاطر نشان کرد : افغانستان یکی از پنج کشوری است که بیشترین میزان مبادله و تجارت را با ایران را داشته و نباید دوستی با آن را از دست داد.

 

هاشمی افزود: بخش زیادی از آبادانی منطقه سیستان در شمال استان به وسیله همکاری کشور افغانستان و مردم آن کشور میسر است.

 

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: میبایست در دل مردم کشورهای همسایه جای داشت و از این طریق برای کشور به منظور توسعه روابط خارجی فرصت سازی کرد ، اردوگاه های نگهداری اتباع خارجی باید به گونه ای طراحی شود تا در صورت وجود نداشتن اتباع خارجی، از آنها استفاده های فرهنگی ورزشی و امثال آن شود.

نظر شما