مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان:

طرح‌های ملی و استانی حوزه آب در لرستان نیازمند بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۸:۱۲
کد خبر: ۳۵۵۸۲۰
طرح‌های ملی و استانی حوزه آب در لرستان نیازمند بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان گفت: ۱۴ طرح ملی و استانی حوزه آب در استان لرستان نیازمند بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان، علی امید سیفی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: 65 طرح بخش آب در استان لرستان وجود دارد که چهار طرح ملی، 17 طرح ملی استانی و 44 طرح نیز استانی است.

وی افزود: از این تعداد، 9 طرح مصوب سفر داشتیم که سال گذشته دو طرح افتتاح شد و هفت طرح مابقی در سال 94 و 95 تعیین تکلیف می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان عنوان کرد: در راستای ماده 27، 14 طرح  معرفی شد که هفت طرح استانی و هفت طرح ملی است و پیشرفت فیزیکی بین پنج‌ تا 28 درصد دارند.

وی بیان کرد: این طرح‌ها نیازمند بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هستند.

علیرضا کاکاوند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: در راستای ماده 27 کارگروه تشکیل و دو مجتمع آب‌رسانی معرفی شد؛ مجتمع آب‌رسانی کهمان سلسه با برآورد 12  میلیارد تومان که 118 روستا را تحت پوشش دارد.

وی افزود: مجتمع آب‌رسانی پنج زوج کمال صالح در شهرستان ازنا که از سد کمال صالح محل آبگیری طرح است با برآورد 16 میلیارد تومان، 38 روستا با جمعیت هفت هزار نفر جمعیت را تحت پوشش دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان عنوان کرد: مطالعات این دو پروژه به‌صورت 100 درصد تکمیل است، مدل ریالی پروژه‌ها آماده، استهلاک طرح و بازگشت سرمایه نیز مشخص است.

وی بیان کرد: از هر نظر آماده تحویل و اجرای این دو پروژه هستیم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

نظر شما