معاون استاندار خوزستان:

خوزستان ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در خود دارد

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۶:۵۵
کد خبر: ۳۵۵۹۶۳
خوزستان ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در خود دارد
خبرگزاری برنا، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان، گفت: خوزستان 120 هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در صنایع، کشاورزی، بنادر، مناطق آزاد و ویژه، ارتباط با دریا و خشکی دارد.

جمال عالمی نیسی در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز،  اظهارداشت: : با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های خوزستان، سهم استان از تولید ناخالص داخلی 14.6 درصد و 50 درصد تولید پتروشیمی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: استان 120 هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در صنایع، کشاورزی، بنادر ، مناطق آزاد و ویژه، ارتباط با دریا و خشکی دارد که این زیرساخت ها می تواند عاملی برای تشویق و تبدیل ایده ها به ثروت باشد.

وی ادامه داد: این زیرساخت ها بستر مناسبی برای مبتکرین، مخترعین و فناوران و در نتیجه تولید ثروت است.

پایان نامه ها باید در جهت نیازهای کشور باشد

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان همچنین در ادامه به مقوله پژوهش که باید تقاضا محور باشد، اشاره کرد و گفت:بر همین اساس باید فعالیت دانشجویان و موضوع پایان نامه ها در جهت نیازهای کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه، باید تصمیم گیری سیستمی در کشور حاکم شود چون جزیره ای فکرکردن و تصمیم گرفتن، اتلاف سرمایه را به دنبال دارد؛ تصریح کرد: تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور نباید بدون پژوهش انجام شود.

عالم نیسی، خاطرنشان کرد: دانشگاه عامل مهمی در تشویق و تبدیل ایده ها به ثروت است و باید در حوزه تجاری سازی ایده ها و ابتکارات حضور فعال داشته باشد.

معاون استاندار خوزستان،بیان داشت: باید سهم تحقیق و پژوهش از تولید ناخالص داخلی و ارتباط بین دانشگاه و صنعت افزایش یابد و ابتکارات، فناوری ها و اختراعات کاربردی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز